خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: ج ب ج طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 9515
چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 14:36

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج ب ج
طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی و به شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلندقد و باریک‌اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج آ ب
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.

حروف ابجد فال شما: د ج ب
در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: آ د آ
نیت خوبی کرده‌ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل‌داری. اگر مسافری داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن می‌رسی؛ زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل‌قلم نفع خوبی نصیبت می‌شود. از کار خود بهره‌مند می‌شوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب‌دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه‌انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ج آ
این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: آ آ د
روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی ان‌شاءالله.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د ب آ
طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله‌ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *