جامعه, خواندنی ها, گوناگون

آنر از جدیدترین محصولاتش در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

آنر محصولات جدید خود شامل گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و ساعت هوشمند را برای عرضه در بازارهای جهانی در نمایشگاه IFA 2024 برلین رونمایی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20427
جمعه 16 شهریور 1403 - 11:54

آنر دست پر در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ حاضر شد و محصولات جدیدش شامل گوشی مجیک V3، لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴، تبلت مجیک‌پد ۲ و ساعت هوشمند آنر واچ ۵ را به‌نمایش گذاشت. در این مطالب، با دستاوردهای جدید آنر بیشتر آشنا می‌شویم.

لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ آنر

این لپ‌تاپ بسیار نازک و سبک و به دوربین جداشدنی مجهز است. با این ابتکار‌، آنر امکان داشتن حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر را فراهم می‌کند. غول فناوری چینی در ساخت مجیک‌بوک آرت ۱۴ از دو ماده‌ی منیزیم و تیتانیوم استفاده کرده است. این لپ‌تاپ از صفحه‌نمایش لمسی ۱۴/۶ اینچی با رزولوشن ۳.۱K و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۷ درصد بهره می‌برد.

لپ‌تاپ جدید آنر به پردازنده‌ی Core Ultra 5 (125H) یا Core Ultra 7 (155H) اینتل مجهز شده است. با اینکه این لپ‌تاپ بسیار نازک است، از درگاه‌های زیادی از‌جمله پورت‌های تاندربولت ۴ و USB-C و USB-A و HDMI و نیز جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

مشخصات اصلی لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ آنر

نمایشگر

  • نمایشگر لمسی اولد ۱۴/۶ اینچی ۳.۱K با نسبت تصویر ۳:۲
  • رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۷ درصد
  • نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • پشتیبانی از HDR و حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت
  • فناوری کاهش سوسوزدن PWM با ۴۳۲۰ هرتز برای محافظت از چشم
  • حالت کتاب الکترونیکی و کاهش پویای روشنایی برای افزایش راحتی کاربر

پردازنده و حافظه

  • پردازنده‌ی Core Ultra 5 (125H) یا Core Ultra 7 (155H) اینتل
  • گرافیک Arc اینتل
  • حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD
  • باتری ۶۰ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع Honor Super Charge

طراحی و وزن

  • وزن حدود ۱ کیلوگرم و ضخامت ۱۰ میلی‌متر
  • ساختار سبک وزن Topology
  • بدنه‌ی ساخته‌شده از آلیاژ منیزیم با کیبورد تیتانیومی
  • سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ نسخه‌ی Home

خنک‌کننده و پورت‌ها

  • ماژول خنک‌کننده‌ی بسیار نازک با طراحی VC برای مدیریت حرارتی کارآمد و صدای کم
  • گزینه‌های اتصال مانند تاندربولت ۴، USB-C ،USB-A ،HDMI 2.1، بلوتوث ۵/۳، وای‌فای ۶ و NFC
  • بزرگ‌ترین تاچ‌پد در بین لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی

تبلت آنر مجیک‌پد ۲

آنر مجیک‌پد ۲ تبلتی ۱۲/۳ اینچی است. صفحه‌نمایش این تبلت نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد و از فناوری ضدسوسوزدن و قلم HONOR Magic Pencil 3 پشتیبانی می‌کند. این تبلت نیز بسیار باریک است و تنها ۵/۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش ۵۵۰ گرم است.

تبلت مجیک‌پد ۲ آنر گواهی صوتی IMAX-Enhanced را نیز دریافت کرده است و صدای واضح و رسا ارائه می‌دهد. در این تبلت، فناوری HONOR Spatial Audio نیز استفاده شده است.

این تبلت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸اس نسل ۳ مجهز شده است. انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات تأمین می‌کند. تبلت جدید آنر به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به‌همراه ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI Defocus) عرضه می‌شود.

نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تبلت آنر مجیک‌پد ۲ با قیمت ۵۹۹ یورو روانه‌ی بازارهای اروپایی می‌شود.

گوشی مجیک V3 آنر

مجیک V3 گوشی تاشو بسیار باریک و سبکی است. این دستگاه ۹/۲ میلی‌متر ضخامت و ۲۲۶ گرم وزن دارد. به‌عبارت‌دیگر، گوشی تاشو یادشده نازک‌تر از گلکسی S24 اولترا با ضخامت ۸/۶ میلی‌متر و سبک‌تر از آن است (۲۳۲ گرم). مجیک V3 گواهی IPX8 را نیز دریافت کرده و دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

قلب تپنده‌ی Magic V3 تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که آن را ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌کند. انرژی لازم برای کار با این گوشی را نیز باتری ۵,۱۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و بی‌سیم ۵۰ وات تأمین می‌کند.

صفحه‌نمایش بیرونی این گوشی ۶/۴۳ اینچی LTPO با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هزتز است. صفحه‌نمایش درونی مجیک V3 نیز ۷/۹۲ اینچی LTPO با رزولوشن ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

گوشی تاشو جدید آنر با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی و دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲.۵۶ اینچی با بزرگ‌نمایی ۳/۵ برابری و دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس چشمگیر روانه‌ی بازار می‌کند. در بخش دوربین سلفی نیز، این گوشی به دو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

Honor Magic V3 از اول اکتبر در رنگ‌های مشکی و سبز و قهوه‌ای مایل به قرمز و قیمت پایه‌ی ۱,۹۹۹ یورو یا ۱,۶۹۹ پوند عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند آنر واچ ۵

ساعت هوشمند جدید آنر واچ ۵ طراحی مربعی‌شکل دارد و در سمت راست آن یک دکمه‌ی چرخشی به‌چشم می‌خورد. این ساعت با وزن ۳۵ گرم و ۱۱ میلی‌متر ضخامت، گزینه‌ای سبک و کم‌حجم برای کاربران است.

ساعت هوشمند جدید آنر به صفحه‌نمایش ۱/۸۵ اینچی امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل مجهز است. این ساعت از باتری سیلیکون‌کربن ۴۸۰ میلی‌آمپرساعت نیرو می‌گیرد. طبق ادعای شرکت سازنده، آنر واچ ۵ با هر بار شارژ حداکثر ۱۵ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند آنر قابلیت‌های متنوعی برای ردیابی سلامت ارائه می‌دهد؛ ازجمله نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون (SpO2). این دستگاه از GPS داخلی و مجموعه‌ای از حالت‌های ورزشی بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی تبدیل کرده است.

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ در سه رنگ مشکی و طلایی و سبز عرضه می‌شود. آنر قیمت و زمان عرضه‌ی ساعت هوشمند جدیدش را هنوز اعلام نکرده است.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *