خواندنی ها, گوناگون

موسیقی مورد علاقه خود را به پروفایل اینستاگرامتان اضافه کنید

اینستاگرام قابلیت جدیدی مشابه MySpace را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی دلخواهشان را به پروفایل خود اضافه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20118
جمعه 2 شهریور 1403 - 12:20

 اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی مدنظر خود را به پروفایلشان اضافه کنند. این ویژگی مشابه شبکه‌ی اجتماعی قدیمی MySpace است که در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ طرفداران پروپاقرصی داشت.

همان‌طور‌که در اسکرین‌شات‌های اینستاگرام دیده می‌شود، موسیقی انتخابی کاربران در بخش بیو پروفایل آنان نمایش داده می‌شود. این موسیقی تا زمانی‌که کاربر آن را تغییر دهد یا حذف کند، به‌عنوان بخشی از پروفایلشان باقی می‌ماند. برخلاف MySpace، موسیقی‌ها به‌صورت خودکار پخش نمی‌شوند و کاربران دیگر می‌توانند به‌دلخواه خود موسیقی را پخش یا متوقف کنند.

برای اضافه‌کردن موسیقی به پروفایل، کاربران می‌توانند به بخش ویرایش پروفایل (Edit Profile) بروید و از کتابخانه‌ی موسیقی مجوزدار اینستاگرام، موسیقی مدنظر خود را انتخاب کنند. این کتابخانه شامل موسیقی‌هایی است که در ریلزها و پست‌ها نیز قابلیت استفاده دارند. سپس، کاربران می‌توانند قطعه‌ای ۳۰ ثانیه‌ای از موسیقی را برای پروفایلشان انتخاب کنند.

ورج می‌نویسد که اینستاگرام با همکاری سابرینا کارپنتر، خواننده‌ی محبوب پاپ، امکان افزودن موسیقی به پروفایل‌ها را فراهم کرده است. با‌توجه‌به موفقیت موسیقی تابستانی Espresso، کارپنتر از این ویژگی برای معرفی تیزری از موسیقی جدیدش به نام Taste استفاده می‌کند. این تیزر تنها راه برای شنیدن این موسیقی جدید قبل از انتشار رسمی آلبوم او در روز‌های آینده است.

علاوه‌براین، اینستاگرام چندین ویژگی پنهان دیگر را با الهام از آلبوم جدید سابرینا کارپنتر، یعنی Short n’ Sweet، اضافه کرده است. برای مثال، با استفاده از کلمات کلیدی خاصی مثل «سابرینا» یا ایموجی فنجان قهوه، رنگ پیام‌های موقت Notes به آبی‌روشن تغییر می‌کند. همچنین، تم چت اختصاصی با طرح Carpenter برای طرفداران این خواننده در نظر گرفته شده است.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *