اخبار ویژه, جامعه

بیمارستان ناامن در تهران وجود ندارد

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه همکاری بسیار خوبی بین شهرداری و وزارت بهداشت وجود دارد به طوریکه وزارت بهداشت به بیمارستان‌ها دستور داده که سالیانه تائیدیه ایمنی دریافت کنند، اظهار داشت، اقدامات موثر برای ایمن سازی بیمارستان‌های ناایمن در شهر تهران ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19043
دوشنبه 18 تیر 1403 - 18:47

مهدی بابایی درباره ایمنی ساختمان‌های تهران، گفت: «ایمنی ساختمان در دو مرحله قابل طرح است. مرحله اول مربوط به ساختمان هایی است که به تازگی در حال ساخت هستند و در واقع نوسازند. درباره این ساختمان‌ها با همکاری که بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی وجود دارد، ما کمترین دغدغه را داریم، زیرا نظارت‌های خوبی صورت می‌گیرد.»

وی افزود: «اما مشکل ما مرحله دوم است که مربوط به ساختمان‌های قدیمی است و بیشتر ساختمان‌های ناایمن نیز جزء همین ساختمان‌های قدیمی هستند که تعداد این ساختمان‌ها در پایتخت کم نیست.»

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: «سازمان آتش نشانی از مدت‌ها پیش در حال جمع آوری بانک اطلاعاتی از ساختمان‌ها بود که تاکنون بیش از ۳۵ هزار ساختمان شهر تهران، شناسنامه دار شده‌اند و اطلاعات مهم آنها به ثبت رسیده است. در این بانک اطلاعاتی، ساختمان های مهم و حیاتی مانند بیمارستان ها، اماکن تجاری و مراکزی که پر تردد هستند بر اساس میزان خطرهایشان، طبقه بندی شده‌اند.»

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *