خواندنی ها, فرهنگ و هنر, گوناگون

تام هالند با کریستوفر نولان دست به یکی کرد

«کریستوفر نولان» پس از اعلام رسمی فیلم بعدی خود در یونیورسال و انتخاب «مت دیمون» برای بازی در آن، اکنون به دنبال یک ستاره دیگر برای تکمیل گروه بازیگری است.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20858
سه شنبه 1 آبان 1403 - 13:51

 «تام هالند» بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فیلم‌های سونی، هم‌اکنون در حال مذاکره برای بازی در این فیلم است.

این اثر در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ ( ۲۶ تیر ۱۴۰۳ ) در سینماهای IMAX اکران خواهد شد. این تاریخ با تعدادی از فیلم‌های قبلی نولان که تاریخ‌های مشابهی داشتند، همخوانی دارد. شرکت یونیورسال هنوز در مورد مذاکرات با هالند نظری نداده است.

همانند تمام پروژه‌های کریستوفر نولان، جزئیات داستان فیلم مخفی نگه داشته می‌شود. اما منابع می‌گویند پروسه فیلمبرداری این عنوان قرار است اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

استعدادهای برتر همیشه به دنبال فرصتی برای پیوستن به فیلم نولان هستند و به نظر می‌رسد که هالند از مدت‌ها پیش در لیست کارگردان برای حضور در فیلم قرار داشت. این سومین باری خواهد بود که دیمون و نولان با هم کار می‌کنند، اما اولین باری است که هالند و کارگردان برنده اسکار Oppenheimer با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

هالند پس از اجرای تحسین‌شده خود در تئاتر رومئو و ژولیت در لندن که این تابستان به مدت ۱۲ هفته در تئاتر Duke of York اجرا شد، اکنون به این فیلم می‌پیوندد. او با فیلم Spider-Man: No Way Home به موفقیت بزرگی در باکس آفیس دست پیدا کرد که اکنون یک قسمت دیگر از آن در دست ساخت قرار دارد و انتظار می‌رود هالند بار دیگر نقش پیتر پارکر را ایفا کند.

منبع: دیجیاتو

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *