اخبار ویژه, اقتصادی

خبر مهم | همسان سازی حقوق بازنشستگان اولین مطالبه از معاون اول رئیس جمهوری

اولین مطالبه همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته از معاون اول رئیس جمهور آقای پزشکیان در اولین روز تنفیذ به دفتر رییس‌جمهور تقدیم شد

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19608
دوشنبه 8 مرداد 1403 - 9:57

اولین مطالبه بازنشستگان از معاون اول رئیس جمهوری در حوزه متناسب سازی حقوق به دفتر رییس‌جمهور تقدیم شد.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان

محمدسعید بهوندی، فرهنگی بازنشسته در این باره نوشت‌:

جناب آقای دکتر عارف

معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام‌‌علیکم

بدون مقدمه/ حقیقتاً آنقدر بر ما بازنشستگان مشمول و منتظر اجرای متناسب سازی در سه سال اخیر بی‌انصافی و بی‌مروتی رفته است که مرکب حکم‌تان هنوز خشک نشده، رک و صریح خدمتتان معروض می‌دارم.

هیچ اولویتی در بخش حق‌الناس بپای رسیدگی به این خون دلی که ما را به آن زجر داده‌اند، نخواهد رسید.

لذا اولین اقدام جنابعالی بدون فوت وقت می‌بایست آماده نمودن فرایند کار برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در عمل به بند ۱ جزء ر ماده‌ی ۲۸ قانون برنامه‌ی هفتم پیشرفت باشد.

وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی و دیگر متولیان همسان سازی و متناسب سازی سازی در دولت سیزدهم از جمله؛ جناب منظور و همچنین سازمان اداری و استخدامی و حتی صندوق های بازنشستگی ذیربط به لحاظ عملکردی در این موضوع بخصوص چنان فاجعه‌بار رفتار نمودند.

که الحق در تاریخ دهها ساله‌ی اخیر کم‌نظیر است. بنابراین؛ بیشتر از این تعلل به هیچ وجه جایز نیست.

ضمناً بازنشستگان جزء اقشاری بودند که نسبت به شعارهای جناب آقای پزشکیان اعتماد نموده و اکثریت رای‌شان را بنام ایشان به صندوق انداختند و خوشبختانه ایشان نیز در ایام تبلیغات بر اساس آگاهی که از این ماجرای تلخ داشتند.

بر حق قانونی بازنشستگان صحه گذاشته و نیز بر استیفای آن در دولت خویش مهر تاکید و تایید زدند و هم‌اکنون زمان وفای به عهد و قول است.

نویسنده در پایان می نویسد

جناب آقای عارف! بازنشستگان علاوه‌ بر اجرای متناسب‌سازی که اولویت اول آنهاست، مطالبات کاملا قانونی و مهم دیگری نیز دارند که در اسرع وقت بصورت مبسوط در اختیار شخص شما و دولت محترم قرار خواهند داد.

امیدواریم بزودی شاهد اجرای متناسب‌سازی بدون کوچکترین نقصان و ان‌قلتی باشیم. از خدای متعال برای دولت چهاردهم و همه‌ی تلاشگران این عرصه در خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان طلب توفیق مستمر و روزافزون می‌نماییم.

منبع: رسانه صنعت مالی

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *