خواندنی ها, گوناگون

سرویس Antstream برای اولین بار در آیفون عرضه می شود

اولین سرویس پخش بازی آیفون با نام Antstream با صدها مجوز و یکپارچه‌سازی عالی، ارائه می‌شود و قرار است تجربۀ بی‌نظیری برای گیمرها رقم بزند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17402
شنبه 2 تیر 1403 - 15:57

اپل پس از اجرای قانون بازارهای دیجیتال اتحادیۀ اروپا (DMA) در سال گذشته، درهای خود را به روی سرویس‌های استریم بازی در اپ استور باز کرد. خبر خوش برای گیمرها این است که اولین سرویس از این نوع، به نام Antstream، هفتۀ آینده برای iOS و iPadOS عرضه خواهد شد.

سرویس Antstream، که در حال حاضر بر روی پلتفرم‌هایی مانند ایکس‌باکس، ویندوز، اندروید و دستگاه‌های آمازون در دسترس است، مجموعه‌ای بیش از ۱۳۰۰ بازی کلاسیک را ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل عناوین نوستالژیکی مانند: فرماندهی موشک، سم و مکس در جاده، سیارک‌ها و جنگ ستارگان: بازگشت جدای، است.

در حال حاضر شبیه‌سازهای بازی عالی مانند: Delta، RetroArch و PPSSPP در راستای یکپارچه‌سازی با سیستم عامل برای دستگاه‌های اپل وجود دارند، که بر روی بازی‌های PlayStation Portable خاص خواهند بود. هر چند برای اجرای بازی‌ها در این شبیه‌سازها، به «رام» یا کپی‌های دیجیتالی بازی‌های ویدئویی کلاسیک نیاز دارید، که هنگام استفاده و خرید آنها با مسائل حقوقی پیچیده‌ای مواجه خواهید شد.

سرویس Antstream با ارائه مجموعه کاملی از بازی‌های دارای مجوز و گیم پلی یکپارچه، این چالش را از بین می‌برد. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود یا نصب، به بازی‌های مورد علاقۀ خود دسترسی داشته باشید.

انتظار می‌رود Antstream انقلابی در دنیای بازی‌های موبایل iOS ایجاد کند و به گیمرها تجربه‌های بی‌نظیر از بازی‌های کلاسیک ارائه دهد. با سرویس استریم بازی Antstream، با کتابخانه‌ای از عناوین قدیمی دارای مجوز قانونی، می‌توانید به خاطرات شیرین گذشته غوطه‌ور شوید. همچنین شبیه به کنسول‌های بازی Evercade، Antstream نیاز به گشت‌وگذار در اعماق تاریک وب برای یافتن منابع بازی‌ها از بین می‌رود.

این سرویس شامل صدها عنوان از پلتفرم‌های محبوب قدیمی مانند: Commodore 64، ZX Spectrum و Commodore Amiga است، با وجود این اگر به دنبال بازی‌های Atari 2600، Game Boy، PlayStation یا Super Nintendo هستید، ممکن است ناامید شوید،  چرا که انتخاب در این پلتفرم‌ها محدودتر است و فقط ۲۸ بازی Atari 2600، ۵ بازی Game Boy، ۲ بازی PlayStation اصلی و ۴۲ بازی Super Nintendo در دسترس هستند.

با وجود بیش از ۱۳۰۰ بازی در Antstream، ممکن است برای یافتن بازی‌های مورد علاقۀ خود کمی به جست‌وجو نیاز داشته باشید.

آیا این تنوع برای توجیه قیمت اشتراک Antstream کافی است؟

در حال حاضر، به مناسبت راه‌اندازی در اپ استور در ۲۷ ژوئن، می‌توانید با قیمت ۹۹.۳ دلار در ماه یا ۹۹.۲۲ دلار در سال آن را دریافت کنید. این قیمت‌ها کمی ارزان‌تر از نرخ‌های معمولی ۹۹.۴ دلار در ماه یا ۹۹.۳۳ دلار در سال سرویس Antstream هستند. تصمیم با شماست که آیا این سرویس برای خرید ارزشی دارد یا خیر.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *