خواندنی ها, گوناگون

سری جدید مک‌های M4 اپل هفته آینده رونمایی می‌شوند

اپل رسماً تأیید کرد که مک‌های M4 جدید شامل مک‌بوک پرو و مک‌ مینی با طراحی جدید و آی‌مک ۲۴ اینچی روز دوشنبه هفته آینده معرفی خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20904
جمعه 4 آبان 1403 - 11:01

اپل در حال آماده‌سازی خود برای معرفی مک‌های M4 است. گرگ جازویاک (Greg Joswiak)، معاون ارشد بازاریابی اپل، در توییتی اعلام کرده است که از دوشنبه صبح معرفی‌ مک‌های جدید آغاز خواهد شد. برخلاف انتظارها، اپل امسال در ماه اکتبر رویداد رسمی برای معرفی محصولاتش برگزار نمی‌کند.

شایعات مختلفی درباره محصولات جدید اپل وجود دارد. مارک گرمن، خبرنگار نام‌آشنای بلومبرگ، در خبرنامه Power On اوایل اکتبر خود اعلام کرده بود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی مک‌های M4 و آیپد مینی به‌روزشده است. با‌این‌حال، آیپد مینی ۷ پیش‌تر معرفی شده و تمرکز اصلی اکنون روی مک‌های جدید است.

انتظار می‌رود تراشه‌های M4 که اولین‌بار در آیپدهای پرو جدید به‌کار رفته‌اند، به‌زودی در کامپیوترهای اپل نیز استفاده شوند. مجموعه کامپیوترهای مجهز به تراشه‌های M4 ممکن است شامل مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی پایین‌رده، مک‌بوک‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی بالا‌رده، آی‌مک جدید و مک‌ مینی جدید باشد. همچنین، شایعاتی مبنی‌بر بازطراحی مک‌ مینی وجود دارد که ممکن است ابعادی نزدیک به Apple TV داشته باشد.

دراین‌میان، یوتیوبرهای روسی ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که ظاهراً مک‌بوک‌ پرو M4 را نشان می‌دهد. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که اپل آماده است تا به‌زودی این محصولات را به بازار عرضه کند. سال گذشته، اپل با برگزاری رویداد «Scary Fast» مک‌های ۲۰۲۳ و تراشه‌های M3 را رونمایی کرد. امسال نیز انتظار می‌رود اپل با معرفی‌های محصولات جدید خود طرفداران را شگفت‌زده کند.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *