اقتصادی, گوناگون

شرایط دریافت وام فوری خرید خودرو پژو ۲۰۶

رشد قیمت خودرو محبوب ایرانیان، پژو ۲۰۶، باعث شده تا شرکت‌های لیزینگی روی این خودرو وام بپردازند. ارائه انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلندمدت با سود بانکی مجاز باعث خرید راحت پژو ۲۰۶ می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20020
جمعه 26 مرداد 1403 - 12:27

با رشد تورم و نرخ ارز، قیمت انواع خودرو، داخلی و خارجی، افزایش پیدا کرد و این رشد سریع مشکلات زیادی را برای خریداران واقعی به وجود آورد. رشد قیمت در انواع تیپ‌های پژو ۲۰۶ نیز اتفاق افتاد و علاقه مندان این اتومبیل جمع و جور و جوان پسند را ناامید کرد. با کم شدن توان مالی مشتریان حقیقی برای خرید پژو ۲۰۶، بعضی از شرکت‌های لیزینگی طرح پرداخت وام برای خرید خودرو ۲۰۶ همراه با تحویل فوری را تدارک دیدند تا مشتریان واقعی امکان سوار شدن ماشین مورد علاقه‌شان را داشته باشند.

پرداخت اقساط وام‌های این مجموعه بعد از تحویل خودرو شروع می‌شود و معمولا خودروها در زمان کوتاهی به متقاضی تحویل داده می‌شود. در ادامه وام و شرایط پرداخت اقساط این شرکت لیزینگی روی دو تیپ پرفروش ۲۰۶، یعنی تیپ ۲ و ۵، مورد بررسی قرار گرفته است؛

وام گیرندگان خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ چقدر قسط می‌دهند؟

در حال حاضر میانگین قیمتی خودرو پژو ۲۰۶ به ۵۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد. کیاخودرو معادل ۵۰ درصد قیمت این محصول در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه وام می‌دهد. اگر در قرارداد پرداخت این وام بین شرکت و مشتری، مدت زمان بازپرداخت ۱۲ ماهه باشد، میزان هر قسط ۳۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان خواهد بود. در صورت تعیین شدن زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، مشتری با هر ماهه ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قسط بدهد. میزان اقساط برای دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

همینطور قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تقریبا ۵۹۰ میلیون تومان است که برخی شرکت ها معادل ۲۹۵ میلیون تومان روی این تیپ ۲۰۶ وام می‌دهد. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت این وام ۱۲ ماهه تعیین شود، میزان هر قسط ۳۰ میلیون و ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود. اگر شرکت و مشتری روی بازپرداخت ۲۴ ماهه توافق کنند، هر قسط به ۱۷ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۲۵ تومان می‌رسد. در صورت تعیین شدن مدت زمان ۳۶ ماهه برای پرداخت این وام، میزان هر قسط ۱۳ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان خواهد بود.

منبع: کاما پرس

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *