اخبار ویژه, حوادث, گوناگون

عاقبت معمای چمدان‌های حاوی قطعات بدن انسان چه شد ؟ | تازه ترین نتایج از تحقیقات پلیس انگلیس

پلیس انگلیس اعلام کرد، در تعقیب مردی است که چمدان‌‌هایی حاوی قطعات بدن انسان را در این سو و آن سوی منطقه کلیفتون رها می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19407
شنبه 30 تیر 1403 - 13:35

روزنامه مترو طی گزارشی در این رابطه اعلام کرد، شماری از افرادی که در حال عبور از پل بین سامرست به منطقه کلیفتون بودند، به پلیس اطلاع دادند فردی با رفتارهای مشکوک یک چمدان را در اطراف پل رها کرد و از آنجا دور شد.

پلیس تاکید کرد ظرف ۱۰ دقیقه به آنجا رسیده و بعد از گشودن چمدان متوجه وجود قطعاتی از بدن انسان در آن شده است، در حالی که ادامه جست‌وجوها آنها را به چمدان دومی هم در همان نزدیکی رساند.

یکی از افسران پلیس در این رابطه گفت، کشف این دو چمدان بسیار نگران‌کننده است. این مرد نیمه‌های شب این دو چمدان را در این منطقه رها کرده و سپس متواری شده است و  ما در حال بررسی دوربین‌های مداربسته‌ای هستیم که تصاویر این مرد را ضبط کرده‌اند.

پلیس از طریق بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، راننده تاکسی‌ای که او را به این منطقه رسانده بود شناسایی و در گفت‌>گو با او، اطلاعاتی به دست آورد.

بخش هوایی پلیس و گارد ساحلی نیز برای کمک به جست‌وجو و یافتن این فرد وارد عملیات شده و چمدان‌ها برای به دست آوردن اطلاعات بیشتری از قربانی یا قربانیان تحویل پزشکی قانونی شده‌اند.

منبع: اعتماد

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *