خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19606
دوشنبه 8 مرداد 1403 - 8:52

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د ج آ
این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ ب ب
فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل‌وقال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت‌زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان‌شاءالله.

 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب د آ
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می‌رسی.

تولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د آ آ
آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به‌زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب ج آ
این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتن‌دار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به‌سلامت باز می‌گردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د د ج
قصد و نیتت خوب است. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می‌شود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگی‌ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می‌شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می‌کنی البته اراده‌ی تو هم در این امر دخیل است.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگی‌ات نباش. به‌جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ب آ
طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله‌ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د ب ج
از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به‌زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو؛ زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا می‌شود. به‌زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج آ آ
به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به‌زودی یک خبر خوشحال‌کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *