خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19249
شنبه 23 تیر 1403 - 6:30

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ج ا ج
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه‌زدن به توست اما موفق نمی‌شود. این روزها نادانی می‌کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی‌کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سروسامان می‌گیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب آ
ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته باهمت و اراده‌ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: آ آ ب
اگر بیمار هستی به‌زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی برخوردار می‌شوی. به‌زودی زندگی خوبی با خانواده‌ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند؛ اما از کار خود پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به‌زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به‌زودی باز می‌گردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به‌زودی آزاد می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش‌قدم باش به‌خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ب ب
آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی؛ اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیک است غیبت تو را می‌کند تو به آن بی‌اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به‌زودی به خواسته‌ات می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: آ د ب
طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روزبه‌روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی‌ات بوده رفع شده و بعدازاین زندگی خوبی خواهی داشت.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د ب آ
طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله‌ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: آ ب ج
به‌زودی مقصودت برآورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *