خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19339
پنجشنبه 28 تیر 1403 - 6:32

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د ج ب
در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د د ب
از این نیت که کرده‌ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهترشدن کارها به خداوند توکل کن.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب‌دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه‌انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: آ ج ج
چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب د د
بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلاً بهتر است دست به کاری نزنی؛ چون در موقعیت خوبی نیستی به‌زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ آ آ
به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د د د
نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به‌زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب ب آ
طالعت خوب است و نیتت برآورده می‌شود؛ اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به‌زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ب ج
از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به‌زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو؛ زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا می‌شود. به‌زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د د آ
طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب د ج
به‌زودی مشکلت برطرف می‌شود؛ اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را ازدست‌داده‌ای که به‌زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *