خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19184
چهارشنبه 20 تیر 1403 - 6:44

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ب ب ب
نیت خوبی کرده‌ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی. شکر خدا را در همه‌وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله‌ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه‌گذاری داری بخت با تو یار است، به‌شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می‌یابد.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب ب د
طالع خوبی است و نیتت برآورده می‌شود. به‌زودی از غم‌ها رها می‌شوی؛ زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان‌شاءالله.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د د ب
از این نیت که کرده‌ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهترشدن کارها به خداوند توکل کن.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که ازدست‌داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند؛ ولی آسیب به تو نمی‌رسد؛ چون کسی نمی‌تواند به‌آسانی به تو صدمه بزند. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته‌ات برسی ان‌شاءالله.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: آ ج ج
چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ آ آ
به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ ب ب
فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل‌وقال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت‌زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان‌شاءالله.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج آ ب
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د ج ج
گشایش خوبی در کارت ایجاد می‌شود. به‌زودی به چنان توفیق و سعادتی می‌رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی‌اطلاعی. به‌زودی از او خبری به دست تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا می‌کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج د آ
به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *