فال ابجد روزانه شنبه ۸ اردیبهشت

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. این فال، یکی از قدیمی ترین نوع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت میدهند. برای مشاهده فال ابجد امروز خود با تاروت رنگی همراه شوید.
فال ابجد روزانه شنبه ۸ اردیبهشت
کد خبر : 14037
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:01
45 بازدید

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ب آ
ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته باهمت و اراده‌ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن.

 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ب ج
از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به‌زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو؛ زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا می‌شود. به‌زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د آ د
قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم‌زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب د د
بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلاً بهتر است دست به کاری نزنی؛ چون در موقعیت خوبی نیستی به‌زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج آ
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بددست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب ب ج
این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ب ج ب
این نیتی که کرده‌ای خوب است و در کارت گشایش دیده می‌شود. به‌زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگی‌ات نباش. به‌جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ب ج
طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی و به شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلندقد و باریک‌اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج ب ب
آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی؛ اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیک است غیبت تو را می‌کند تو به آن بی‌اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به‌زودی به خواسته‌ات می‌رسی ان‌شاءالله.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.