اقتصادی, گوناگون

همکاری تراست ولت با بلاکچین تون (TON) تلگرام

تراست ولت (Trust Wallet)، شرکت ارائه‌دهنده کیف پول کریپتو، با بلاکچین تون (TON) متعلق به تلگرام وارد فاز همکاری شد‌.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19693
چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 14:20

از طریق این همکاری، تراست ولت می‌تواند از طریق بلاکچین تون، به پایگاه کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد. گفته‌می‌شود هدف از این همکاری تمرکز بیشتر روی امور مالی بازی (GameFi) و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی تلگرام، این ادغام به ارائه‌دهنده کیف پول اجازه می‌دهد تا به ۱۰۰ میلیون کاربر خود امکان ارسال و دریافت توکن‌های تون کوین (TON) را ارائه دهد.

نیت زو، رئیس محصولات در تراست ولت، توضیح داد که این ارائه‌دهنده کیف پول قصد دارد «دسترسی بیشتری به اکوسیستم تون» برای کاربران فراهم کند. او نوشت: «به عنوان مثال، سواپ‌های بلاکچینی و میان بلاکچینی و به طور بالقوه پشتیبانی از NFTهای TON.»

این ادغام نوید بهبود نحوه تعامل کاربران با فناوری بلاکچین تون را می‌دهد و قصد دارد ادغام کیف پول تون کیپر (TonKeeper) با تراست ولت را در هفته‌های آینده فعال کند. این ارائه‌دهنده کیف پول همچنین قصد دارد با ادغام TON Connect و TON DApps، قابلیت‌های بیشتری را «در ماه‌های آینده» اضافه کند.

در ۲۹ می، این ارائه‌دهنده کیف پول وب ۳.۰ یک راه‌حل منبع باز به نام بارز (Barz)، یک کیف پول هوشمند سازگار با ERC-4337 را منتشر کرد.این راه‌حل برای کمک به توسعه دهندگان برای دور زدن چالش‌ها و محدودیت‌های کیف پول تراست ولت برای پذیرش بیشتر بلاکچین و وب ۳.۰ عرضه شد. بارز از طریق بازیابی حساب، مدیریت کلید و انتقال امضا می‌تواند محدودیت‌های کیف پول را برطرف کند.

منبع: ایرانیتال

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *