ویژگی‌های بارز متولدین اردیبهشت

افرادی که در ماه اردیبهشت متولد شده اند دارای ویژگی های اخلاقی متفاوتی می باشند که اگر شما تمایل دارید با ویژگی های متولدین این ماه آشنا شوید بهتر است بهتر است این مطلب را بخوانید.
ویژگی‌های بارز متولدین اردیبهشت
کد خبر : 14024
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:59
27 بازدید

دومین ماه از منطقه البروج، نماد سمبل ثروت و چیزهاى مادى و زمینى است. به همین خاطر، معمولا متولد اردیبهشت می‌تواند از طریق این سرمایه‌گذاری‌ها مالی ثروتمند شود. متولدین این ماه اغلب دوست دارند بسیار محکم قدم بردارند و محکم حرف بزنند. این افراد عموما بسیار حسود و متعصب هستند و از تجربه‌های گذشته خود درس می‌گیرند. به طور کلی، نباید حس حسادت اردیبهشتی‌ها را تحریک کنید. این افراد با اینکه تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند، اما به احساسات طرف مقابل هم احترام کامل می‌گذارند. به همین خاطر، شریک عاطفی متولدین این ماه احساس خوشبختی خواهند داشت.

متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ با صلابت‌، اهل‌ عمل‌، با اراده‌ و قاطع‌ هستند، در حقیقت‌ از چنان‌ قدرت‌ اراده‌ بالایی‌ برخوردارند که‌ نمی‌شود آنها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به ‌انجام‌ کاری‌ کرد، آنها مشتاقانه‌، صادقانه‌ و وفادارانه‌ از شخصی‌ که‌ به ‌او اطمینان‌ و اعتماد دارند، پیروی‌ می‌نمایند. آنها افرادی‌ ثابت‌‌قدم‌، متعادل‌، شهروندانی‌ مقرراتی‌ و طرفدار آرامش‌ هستند. آنها برای‌ مادیات‌ اهمیت‌ خاصی‌ قائلند و هرگز در رابطه‌ با استفاده‌ از قدرتشان‌ برای‌ کسب‌ آرامش‌ به‌ شک‌ و تردید نمی‌افتند.

آنها از نظر روحی‌ و روانی‌ خیلی‌ تیزهوش‌، واقع‌ بین‌ و معقول‌ هستند، ولی‌ در عین‌حال‌ با عقیده‌ای‌ راسخ‌ بر نقطه‌ نظرات‌ و عقاید خود اصرار می‌ورزند و همیشه‌ تابع‌ الگوها و قالب‌های‌ پذیرفته‌ شده‌ و معتبر تجربی‌ هستند. شخصیت‌ آنها قابل‌‌اعتماد، تغییرناپذیر، دوراندیش‌، مقتصد، حساب‌‌شده‌، دقیق‌، جدی‌ است‌ و در مواجهه‌ بامشکلات‌ افرادی‌ تزلزل‌ناپذیر و نستوه‌ هستند. عادات‌ بد و عیوب‌ آنها در حقیقت‌ از پاکدامنی‌ و خوبی‌هایشان‌ سرچشمه‌ می‌گیرند و تحت‌ شرایطی‌ به‌ اوج‌ خود می‌رسند، تحت‌ چنین‌ شرایط نادر و استثنائی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ می‌توانند با یکدندگی‌عجیبی‌ و به‌ طرز زجرآور و آزار‌دهنده‌ای‌ حق‌ به‌ جانب‌ شوند و بدون‌ استفاده‌ ازقدرت‌ خلاقیتشان‌ تبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ خشک‌، سخت‌‌گیر، جدی‌، مقرراتی‌، اهل‌ جرو بحث‌، خسته‌‌کننده‌ و بهانه‌گیر شده‌ و به‌ یک‌ زندگی‌ یکنواخت‌ و خودبینانه‌ ادامه‌دهند.

اگر به‌ آنها کوچکترین‌ توهین‌ و یا بی‌احترامی‌ شود، آن‌ را مدت‌ها در فکرشان‌سبک‌ و سنگین‌ می‌کنند و مرتب‌ به‌ آن‌ شاخ‌ و برگ‌ داده‌ و در نهایت‌ به‌ شدت‌ آزرده‌خاطر و خشمگین‌ می‌شوند. متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ خواه‌ شخصیتی‌ مثبت‌ داشته ‌باشند و خواه‌ منفی‌، همواره‌ به‌ شخصی‌ نیازمندند که‌ به‌ آنها آفرین‌ و مرحبا بگوید وعزت‌ نفس‌ و غرورشان‌ را تقویت‌ کند. اگرچه‌ اکثر متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ تا به‌ این‌اندازه‌ افراطی‌ نیستند.

آنها دوستانی‌ وفادار، صادق‌، دست‌ و دلباز، بزرگوار، بلند نظر و شدیداً عاطفی‌هستند، آنها عمدتاً با اشخاصی‌ که‌ در حد شأن‌ اجتماعی‌ آنها هستند، دوست‌می‌شوند. در حقیقت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ برای‌ دوستی‌ ارزشی‌ خاص‌ قائلند و به‌دوستانشان‌ بی‌نهایت‌ وفادار می‌مانند. در مجموع‌ آنها رئوف‌، دلرحم‌، آرامش‌ بخش‌، دلنشین‌، با‌ملاحظه‌، خونسرد، خوش‌‌قلب‌، متواضع‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، با‌حیا و فروتن‌ هستند و خیلی‌ دیر عصبانی‌ می‌شوند و از دعوا و ناراحت‌‌کردن‌ دیگران‌ به‌شدت‌ اجتناب‌ ورزیده‌ و از آن‌ بیزارند. اگرچه‌ اگر تحریک‌ شده‌ و کاسه‌ صبرشان‌ لبریز شود، بی‌نهایت‌ خشن‌ و تندخو می‌شوند، گویی‌ در آن‌ حالت‌ تمام‌ خویشتن‌ داری‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. هم‌ چنین‌ زمان‌ شوخ‌ طبعی‌ و بذله‌گوئی‌ آنها غیرقابل ‌پیش‌‌بینی‌ است‌ و اصلاً نمی‌توان‌ حدس‌ زد که‌ آنها چه‌ زمانی‌ به‌ تفریح‌ و سرگرمی‌ نیاز دارند.

ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.