گوناگون, ورزشی

پشت پرده بازگشت کریم باقری به پرسپولیس چیست ؟

طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون برگشت دوباره کریم باقری، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، به فوتبال قوت گرفته است. به نظر مشکلات مربوط به منع کار فوتبالی باقری برطرف شده است و این بار او برای سرخ پوش‌های پایتخت مربیگری خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 20603
سه شنبه 3 مهر 1403 - 20:46

احتمالات درباره حضور دوباره کریم باقری در قالب مربیگری سرخ پوش‌های پایتخت بیش از پیش شده است. در صورتی که مشکلات مربوط به برگشت باقری حل شده باشد و این اتفاق عملی شود، یکی از بهترین اتفاقات فوتبالی چند ماه اخیر رقم خواهد خورد. باقری با داشتن رزومه پربار فوتبالی و داشتن رکورد چهارمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی، احتمالا روزهای خوشی را برای سرخ پوش‌ها رقم بزند.

چرا کریم باقری برای پرسپولیس گزینه خوبی به حساب می‌آید؟

کریم باقری یک مرد فوتبالی متفاوت است. به نظر کارشناسان و صاحب نظران فوتبالی، وی با وجود رزومه‌ فوتبالی پربار، همیشه نهایت تواضع را داشته و به شکل درست و پرتکرار وظایف خود را در زمین بازی ایفا کرده است. تا جایی که هنوز باقری به عنوان رکورددار حضور در تیم ملی فوتبال شناخته می‌شود. باقری هیچ وقت برای رسیدن به کرسی‌های بالاتر فوتبالی و مربیگری توطئه نکرد. هر زمانی که کسی خواهان حضور وی در تیم ملی یا پرسپولیس نبود، بدون حاشیه و به آرامی دنبال زندگی خود رفت. او در سن ۲۷ سالگی، درست در روزهای اوج خود، از تیم ملی خداحافظی کرد و به زندگی عادی خود مشغول شد.

باقری با متوسل نشدن به حاشیه‌های پوچ، بهانه جویی، پختگی، تسلط خوب و زیاد خواه نبودن گزینه مناسبی برای هدایت سرخ پوش‌های پایتخت محسوب می‌شود. احتمالا او تمام توان خود را در زمین فوتبال به کار خواهد بست و این مرتبه بعد از یک سال و چند هفته غیبت در میان قرمزپوش‌های پایتخت، اتفاقات فوتبالی خوبی را رقم خواهد زد.

منبع: کاماپرس

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *