جامعه, گوناگون

۱۰ ویژگی جذاب Galaxy AI که هر دارنده گوشی سامسونگ باید بداند

با معرفی سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ دستیار هوش مصنوعی Galaxy AI خود را نیز معرفی کرد، که مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم‌افزاری برای بهبود تجربیات روزمره است.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 19820
دوشنبه 15 مرداد 1403 - 10:07

 هوش مصنوعی مولد Galaxy AI منبع بسیاری از افزونه‌های هوش مصنوعی است، که در برنامه‌های پیش‌فرض One UI ادغام شده‌اند تا بهره‌وری را افزایش و نوع تعامل ما با تلفن‌های Galaxy خود را تغییر دهند.

ما به بررسی ویژگی‌های برتر این دستیار هوش مصنوعی می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم در مورد Galaxy AI بیشتر بدانید.

این موضوع را لازم است بدانید که پس از معرفی Galaxy AI در ژانویه ۲۰۲۴، سامسونگ آن را به دستگاه‌های دیگری مانند: سری Galaxy S23، Galaxy S23 FE، Tab S9 و سری Z Flip 5 و Z Fold 5 گسترش داد. همچنین غول کره جنوبی ویژگی‌های Galaxy AI را به Fold 6 Galaxy Z و Z Flip 6 نیز اضافه کرد.

قابلیت Circle to search

سامسونگ با Google برای ارائه Circle to Search در دستگاه‌های Galaxy شریک شد. می‌توانید دکمه هوم را برای مدت طولانی فشار دهید، یا اگر پیمایش اشاره‌ای را فعال کرده‌اید، نوار لمسی در پایین صفحه را نگه دارید تا عملکرد فعال شود.

در مرحله بعد، با استفاده از S-Pen، یا انگشتان خود دایره‌ای بکشید تا هر چه را که می‌خواهید روی صفحه گوشی خود بررسی کنید. Circle to Search همچنین از ترجمه زنده پشتیبانی می‌کند. این گوگل ‌لنز با یک ضربه قابل دسترسی است.

هوش مصنوعی در مرورگر سامسونگ

مرورگر اینترنت پیش‌فرض سامسونگ دارای ویژگی‌هایی است. با Galaxy AI دو افزونه مفید برای تجربه وب‌گردی بدون عیب و نقص دریافت می‌کنید. اکنون می‌توانید از Galaxy AI در اینترنت سامسونگ برای خلاصه یا ترجمه یک صفحه وب استفاده کنید.

  1. هر صفحه وب را در اینترنت سامسونگ باز کنید.
  2. روی نماد Galaxy AI در پایین ضربه بزنید.
  3. برای ایجاد و خواندن خلاصه مقاله، خلاصه را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید خلاصه‌ای را به زبان دیگری ترجمه کنید.

Galaxy AI در ضبط صدا و یادداشت‌ها

اکثر برنامه‌های بهره‌وری از رونوشت‌های زنده پشتیبانی می‌کنند و سامسونگ همان را با Galaxy AI در برنامه ضبط صدا ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ضبط‌های خود را به رونوشت‌های متنی تبدیل و با یک ضربه آنها را خلاصه کنید. این قابلیت در طول کلاس‌های دانشگاه، وبینارها و مصاحبه‌ها مفید است.

Samsung Notes یکی از بهترین برنامه‌های یادداشت‌برداری است. اپلیکیشن Notes با Galaxy AI تقویت شده است. اکنون می‌توانید قالب‌بندی خودکار، خلاصه‌سازی، ترجمه یادداشت‌ها و ایجاد جلدهای منحصربه‌فرد برای نوت‌بوک‌های خود ایجاد کنید. بیایید آن را در عمل بررسی کنیم.

  1. یادداشتی را در Samsung Notes باز کنید و روی نماد Galaxy AI در نوار ابزار پایین ضربه بزنید.
  2. شما چهار گزینه دارید: قالب خودکار، خلاصه، املای صحیح و ترجمه، پس خلاصه را انتخاب کنید.
  3. خلاصه یادداشت را از منوی پایین بررسی و آن را کپی کنید و یک یادداشت جدید از آن ایجاد کنید.
  4. یک محتوای یادداشت را انتخاب کنید و از Galaxy AI بخواهید آن را به صورت خودکار قالب‌بندی کند. چت ربات هوش مصنوعی پاراگراف‌های طولانی را کوتاه می‌کند و عناوین مربوطه را در بالا اضافه خواهد کرد.

حالت مترجم

حالت مترجم در پنل تنظیمات سریع قابل دسترس است. زمانی که روشن است، زبان شخص را بدون درنگ به زبان دلخواه شما ترجمه می‌کند و بالعکس نیز این کار را انجام می‌دهد. این یک ویژگی ضروری برای افرادی است که مکرر سفر می‌کنند و می‌تواند موانع ارتباطی را هنگام صحبت با فردی که به زبان دیگری سخن می‌گوید، بشکند.

حرکت آهسته فوری

Instant Slow-Mo یا حرکت آهسته فوری، یکی دیگر از ویژگی‌های Galaxy AI است، که جلوه‌ای چشمگیر به هر نما اضافه و روی هر ویدیویی که در برنامه گالری شما ذخیره شده است کار می‌کند. می‌توانید سرعت هر ویدیو را تا چهار برابر کاهش دهید، یا آن را دو برابر سریع‌تر کنید. بهترین بخش این ویژگی کار کردن آن روی قسمت خاصی از یک ویدیو است، بنابراین اگر می‌خواهید پرش فرزند خود را به طور دقیق زمان‌بندی کنید، از Instant Slow-Mo برای انجام کار استفاده کنید.

برای استفاده از Instant Slow-Mo، هر ویدیویی را که می‌خواهید در برنامه گالری باز کنید و روی نماد ویرایش در پایین ضربه بزنید. گزینه Adjust Speed ​​را خواهید دید که می‌تواند سرعت بخش خاصی از ویدیو را کاهش دهد. این ویژگی به طور متفکرانه پیاده‌سازی شده و استفاده از آن آسان است.

ویرایش مولد

ویژگی ویرایش مولد یا Generative Edit، برداشت سامسونگ از پاک‌کن جادویی گوگل است. می‌توانید افراد و اشیا را به هر جای عکس منتقل، یا حذف کنید و اندازه آنها را تغییر دهید و Galaxy AI می‌تواند شکاف‌های پس‌زمینه را پر کند. همچنین می‌توانید تصاویر را بچرخانید و از Galaxy AI برای پر کردن شکاف‌های اطراف لبه‌های عکس بهره بگیرید.

  1. هر عکسی را که می‌خواهید در گالری سامسونگ باز کنید و روی نماد مداد در پایین ضربه بزنید.
  2. نماد Galaxy AI را انتخاب کنید.
  3. روی هر آنچه که می‌خواهید جابه‌جا یا حذف کنید، ضربه بزنید یا بکشید. Galaxy AI شی را تشخیص می‌دهد و گزینه‌ای برای جابه‌جایی یا حذف آن ارائه می‌کند.
  4. یک گزینه مربوطه را انتخاب کنید و روی Generate ضربه بزنید.
  5. روی Done ضربه بزنید، کار شما تمام شد.

FlexCam با زوم خودکار

FlexCam تجربه سلفی بدون دخالت دست را به سطحی بالاتر می‌برد. با ردیابی مکانی که شما در یک عکس هستید، یک کادربندی ایدئال پیدا می‌کند و بر اساس آن بزرگ‌نمایی انجام می‌دهد.

دستیار نوشتن در صفحه کلید سامسونگ

دستیار نوشتن در صفحه کلید پیش‌فرض سامسونگ در دستگاه‌های Galaxy تعبیه شده است. از هوش پیشرفته برای ترجمه پیام‌ها، تغییر لحن نوشته شما و ارائه پیشنهادات املایی و دستور زبان در راستای رفع اشتباهات املایی استفاده می‌کند.

  1. هر برنامه پیام‌رسانی را که دارید باز کنید و یک متن بنویسید.
  2. قبل از زدن دکمه ارسال، روی نماد Galaxy AI در صفحه کلید سامسونگ ضربه بزنید.
  3. Writing Styleرا انتخاب کنید.
  4. نگاهی به بازنویسی‌ها در لحن‌های حرفه‌ای، غیررسمی، مؤدبانه و Emojify بیندازید. درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی ارسال ضربه بزنید.

ترجمه زنده در زمان تماس

می‌توانید در طول تماس‌ها ترجمه بی‌درنگ دریافت کنید. هنگامی که به تماسی پاسخ می‌دهید، روی Call Assist ضربه بزنید و برای شروع ترجمه، Live Translate را انتخاب کنید. سیستم، داده‌ها را روی گوشی شما پردازش و ذخیره می‌کند. می‌توانید زبان دلخواه خود و زبان شخص دیگر را تغییر دهید، بسته‌های اضافی را دانلود کنید و تغییرات دیگری را از منوی تنظیمات ترجمه زنده انجام دهید.

طرح به تصویر

سامسونگ به تازگی ابزار Sketch to Image را معرفی کرده است. می‌توانید در برنامه Notes طراحی داشته باشید و از Galaxy AI برای تولید نسخه رنگی یک طرح در سبک‌های مختلف استفاده کنید.

با Galaxy AI کارهای روزانه خود را بهبود ببخشید

Galaxy AI چه در حال ترجمه یکپارچه مکالمات باشد و چه تبدیل عکس‌های فوری معمولی شما را انجام دهد، به همراه بی‌صدای ما برای تعریف مجدد تجربه سامسونگ تبدیل شده است. اگر به تازگی گلکسی اس ۲۴ خریداری کرده‌اید، پست اختصاصی ما را بخوانید تا پتانسیل کامل آن را کشف کنید.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *