گوناگون, ورزشی

جنجال طلاق فوتبالیست مشهور | پشت پرده طلاق مهدی قائدی از همسرش

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم الاتحاد کلبا توپ میزند با انتشار پستی در اینستاگرام هوادارانش

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 4340
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 6:09

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم الاتحاد کلبا توپ میزند با انتشار پستی در اینستاگرام هوادارانش را شوکه کرد. او با انتشار پست جدیدی از خود نوشت: «آغاز یک زندگی جدید».

قائدی تمام عکس‌هایش با همسرش ستاره معصومی را از پیج خود پاک کرد تا حدس و گمان‌ها در مورد جدایی این بازیکن فوتبال از همسر پرحاشیه‌اش بیشتر شد. شنیده می شود رد پای یک مرد غریبه باعث بهم خوردن این ازدواج شده است. تا این لحظه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در خصوص خبر منتشر شده هیچگونه واکنشی نشان نداده است.

شایان ذکر است قائدی در پی حواشی که برایش به وجود آمده و مسائل روحی درخواست جدایی از تیم التحاد کلبا که فرهاد مجیدی هدایت آن را بر عهده دارد کرده است.

مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ماه ۱۳۷۷ در بوشهر است. این بازیکن جوان فوتبالش را از تیم های پایه باشگاه ایران جوان بوشهر آغاز کد.

تیرماه سال ۹۸ انتشار عکسی از وی با حلقه در دست چپش نشان از متاهل شدنش می داد. وی در نهم دی ماه همان سال در ۲۱ سالگی با انتشار عکس هایی از عروسی اش رسما ازدواج خود با ستاره معصومی را رسانه ای کرد.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟

اسم همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است. خانم معصومی متولد دهم بهمن  ۱۳۷۰ است. ستاره معصومی ۷ سال از همسرش مهدی قائدی بزرگتر است.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *