خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

فروردین حروف ابجد فال شما: د ج د طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 6432
سه شنبه 22 اسفند 1402 - 14:46

فروردین

حروف ابجد فال شما: د ج د
طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را ازدست‌داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که ازدست‌داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند؛ ولی آسیب به تو نمی‌رسد؛ چون کسی نمی‌تواند به‌آسانی به تو صدمه بزند. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته‌ات برسی ان‌شاءالله.

خرداد

حروف ابجد فال شما: آ آ ج
از خصومت دست‌بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست‌بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان‌شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کارها به خدا توکل کن.

تیر

حروف ابجد فال شما: آ د د
طالعت خوب است؛ اما اگر راحت‌طلب هستی، از این نیت که کرده‌ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب‌زده و عجول هستی. زنی کوتاه‌قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ‌زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تأخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

مرداد

حروف ابجد فال شما: د د آ
طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

شهریور

حروف ابجد فال شما: آ د ب
طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روزبه‌روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی‌ات بوده رفع شده و بعدازاین زندگی خوبی خواهی داشت.

مهر

حروف ابجد فال شما: ب ج آ
این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتن‌دار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به‌سلامت باز می‌گردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

آبان

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

آذر

حروف ابجد فال شما: ج آ آ
به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به‌زودی یک خبر خوشحال‌کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

دی

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

بهمن

حروف ابجد فال شما: د آ ج
طالع نیکی داری. کارت به‌زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به‌زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگی‌ات ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

اسفند

حروف ابجد فال شما: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن می‌رسی؛ زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل‌قلم نفع خوبی نصیبت می‌شود. از کار خود بهره‌مند می‌شوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *