خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: آ د ب طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 7093
جمعه 25 اسفند 1402 - 16:01

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ د ب
طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روزبه‌روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی‌ات بوده رفع شده و بعدازاین زندگی خوبی خواهی داشت.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که ازدست‌داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند؛ ولی آسیب به تو نمی‌رسد؛ چون کسی نمی‌تواند به‌آسانی به تو صدمه بزند. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته‌ات برسی ان‌شاءالله.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: آ آ ج
از خصومت دست‌بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست‌بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان‌شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کارها به خدا توکل کن.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب ج
به‌زودی مقصودت برآورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج د آ
به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د آ آ
آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به‌زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: آ آ آ
به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: آ د آ
نیت خوبی کرده‌ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل‌داری. اگر مسافری داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج د د
با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیفتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می‌زند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا می‌شود و به مقصود می‌رسی.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د آ
طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *