خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: ج ج ج آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 7320
شنبه 26 اسفند 1402 - 20:14

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب‌دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه‌انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

حروف ابجد فال شما: ب د د
بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلاً بهتر است دست به کاری نزنی؛ چون در موقعیت خوبی نیستی به‌زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ ب
نیتت برآورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خریدوفروش داری از آن سودخواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج د آ
به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ آ ب
اگر بیمار هستی به‌زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی برخوردار می‌شوی. به‌زودی زندگی خوبی با خانواده‌ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند؛ اما از کار خود پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به‌زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به‌زودی باز می‌گردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به‌زودی آزاد می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش‌قدم باش به‌خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ب د
طالع خوبی داری و به خواسته‌ات می‌رسی و روزی حلال به دستت می‌رسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی؛ چون صدمه‌ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی ان‌شاءالله.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: د ج د
طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را ازدست‌داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: آ ب آ
ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته باهمت و اراده‌ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب ب ج
این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *