خواندنی ها, گوناگون

افشای حقایقی عجیب از بازی GTA 6

اطلاعات جدید برملا شده از نقشۀ بازی GTA 6، نشان می‌دهد که این بازی ترکیبی از ۳ جزیرۀ بزرگ است.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17673
پنجشنبه 7 تیر 1403 - 20:48

شرکت Rockstar سال گذشته بود که از بازی GTA 6 با یک تریلر سینماتیکی رونمایی کرد. عنوانی که قرار است سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

تاکتون اطلاعات چندانی از این بازی توسط Rockstar Games سازندۀ آن منتشر نشده است. بنابراین علاقه‌مندان و طرفداران، به شدت تشنۀ اخباری پیرامون بازی GTA 6 هستند. به تازگی کاربر GTA 6 Countdown در شبکۀ ایکس اطلاعاتی از بازی مورد انتظار آینده برملا کرد.

بر اساس اطلاعات جدید، GTA 6 می‌تواند دارای سه جزیره در نقشۀ خود باشد. این جزایر به احتمال زیاد از مناطقی مثل کوبا، باهاما و برخی دیگر الهام گرفته شود. همچنین این جزایر به غیر از نقشۀ کامل ایالت لئونیدا، مکان‌های اضافی هم دارند.

اطلاعات مربوط به حضور این سه جزیره بر اساس همان گزارش ارائه شده در شبکۀ X است.

  • نام ایالت تخیلی به طور قطع لئونیدا است.
  • بیشتر اطلاعات برملا شده نشان می‎‌دهد که نقشۀ GTA 6 دو برابر نقشۀ GTA 5 است، امّا در اصل فقط ۳۰ تا ۵۰ درصد بزرگ‌تر از نقشۀ GTA 5 است. هر چند این نقشه، جزئیات و دقت بیشتری نسبت به نقشۀ GTA 5 خواهد داشت و شرکت Rockstar قصد دارد نقشه را توسعه دهد.
  • ۳ جزیره در بازی وجود خواهد داشت که یکی از آنها به شدت از باهاما الهام گرفته است.
  • شایعه شده که اورلاندو بخشی از نقشه است. با وجود این، بر اساس اطلاعات فاش شده، تنها میامی، مناطق اطراف آن و چند مکان دور افتادۀ دیگر حضور خواهند داشت. همچنین شهری در غرب وجود دارد که بخشی از نقشۀ بازی است.
  • شهری الهام گرفته از «فورت ناکس» وجود خواهد داشت و شهر، قلعه نیز دارد. این شهر برای ذخیرۀ طلا در بازی استفاده خواهد شد.
  • بازیکنان یک مسیر دوچرخه‌سواری در اطراف دریاچۀ لئونیدا پیدا خواهند کرد.
  • بیش از ۶۰ درصد ساختمان‌های بازی قابل ورود هستند و این تعداد ساختمان‌ها را به حداقل ۲۰۰۰ واحد می‌رساند. بازیکنان می‌توانند وارد خانه‌ها و آپارتمان‌های شهر شوند و فضای داخلی را کشف کنند. بخش جالب این است که مکانیسم‌های NPC با هوش مصنوعی به NPCها اجازه می‌دهند در صورت تجاوز، با پلیس تماس بگیرند.
  • اجارۀ هتل و متل در بازی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • سیستم پوشش کاملاً بازسازی شده و واقع‌بینانه‌تر است.
  • سلاح اره برقی در GTA 6 وجود نخواهد داشت.
  • یک کپی کامل از میامی در GTA 6 ظاهر خواهد شد که قدرت گرافیک و تصاویر با کیفیت بالا را که در توسعۀ بازی به کار رفته است، نشان می‌دهد.

همان‌گونه که توسط شرکت Rockstar تأیید شده است، GTA 6 سرانجام در پاییز ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد. در حالی که اولین تمرکز آن انتشار بر روی کنسول بوده، امّا این بازی در نهایت مانند GTA 5 بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

انتظارات زیادی برای این انتشار وجود دارد. پس از موفقیت به دست آمده توسط GTA 5 و کیفیت عالی ارائه شده توسط بازی و عنوان راکستار Redemption 2، طرفداران انتظار دارند این شرکت با GTA 6 بر بازی قبلی خود خود غلبه کند. این بازی دارای دو شخصیت قابل بازی به نام‌های Jason و Lucia خواهد بود. موضوعی که بازی را از دیگر عناوین GTA متمایز می‌کند، وجود یک شخصیت زن قابل بازی است.

افشای اطلاعاتی دربارۀ نقشۀ GTA 6 در حال حاضر گیج‌کننده می‌باشد. با وجود این، می‌توان نتیجه گرفت که GTA 6 نسبت به GTA 5 بهبودیافته است.

در حال حاضر، تمام اطلاعات لو رفته در مورد نقشۀ GTA 6، تریلر ۲ و گیم پلی بر اساس شایعات و اطلاعات داخلی است.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *