اسلایدر, اقتصادی

با بازگشت نات کوین ؛ دارندگان همستر و تپ سواپ امیدوارتر شدند

قیمت نات‌کوین در دو روز گذشته و پس از سقوط به پایین‌ترین سطح خود طی دو هفته، تثبیت شده است. توکن NOT روز چهارشنبه با ۰.۰۱۵ دلار معامله شد که ۲۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح خود یعنی نرخ روز دوشنبه بود.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17669
پنجشنبه 7 تیر 1403 - 19:27

بازگشت نات‌کوین زمانی اتفاق افتاد که بیت‌کوین از ۵۸,۴۰۰ دلار یعنی پایین‌ترین قیمت این هفته به بیش از ۶۲,۰۰۰ دلار بازگشت. این افزایش برای ارزهای رمزپایه دیگر مانند Foxy، Solana و Solend نیز باعث افزایش شده است.

این بازگشت برای سایر شبکه‌های تپ کسب درآمد که هنوز در فهرست قرار نگرفته‌اند مانند TapSwap، Hamster Kombat و Dotcoin خوب است زیرا آن ها همبستگی نزدیکتری به Notcoin دارند تا بیت کوین و سایر آلتکوین ها.

 Notcoin یکی از اصلی‌ترین فعالان در حوزه صنعت Tap-to-Earn است که به‌عنوان یکی از فعال‌ترین بخش‌های در حال گسترش در عالم کریپتو اعلام شده است.

پلتفرم‌های Tap-to-Earn، برنامه‌های کوچکی در تلگرام هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند که با انجام وظایف آسان مانند فشردن دکمه، تماشای ویدیوها و حتی پیگیری فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی، سکه جمع‌آوری کنند.

Notcoin که بیش از ۳۸ میلیون کاربر دارد، airdrop خود را در ماه مه راه اندازی کرد و توکن خود را به رکورد ۰.۰۳۰ دلار رساند. در حالی که این توکن مطابق با سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافته است، اما همچنان ارزش بازار بیش از ۱.۵ میلیارد دلار را حفظ می کند.

البته هنگام عرضه نهایی TapSwap و Hamster Kombat، آنها ممکن است ارزش بازار بیشتری نسبت به Notcoin داشته باشند.

پلتفرم TapSwap تاکنون بیش از ۵۸ میلیون کاربر فعال جذب کرده و این اعداد به شکل پیوسته در حال افزایش هستند. تقریباً ۲۰ میلیون نفر از این کاربران به طور مستمر از خدمات این پلتفرم استفاده می‌کنند.

همستر کامبت، که ریشه روسی دارد، بسیار بهتر عمل می کند. همستر تنها در چند ماه، بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر جمع کرده است. کانال یوتیوب آن که در ماه می راه اندازی شد، بیش از ۲۹ میلیون دنبال کننده دارد و ویدیوهای آن بیش از ۴۰۰ میلیون بار دیده شده است. این امر آن را به یکی از سریع‌ترین کانال‌های YouTube در تاریخ تبدیل کرده است.

پیش‌بینی قیمت نات‌کوین

نمودار ۴H نشان می‌دهد که در چند هفته گذشته، قیمت NOT در حال حرکت به سمت پایین بوده است. با این حال، برخلاف سایر نشانه‌ها، این کاهش به اندازه‌ای شدید نبوده که به عنوان یک علامت مثبت تلقی شود. بنابراین، احتمالاً قیمت Notcoin در روزهای آینده با یک شکست صعودی روبه‌رو خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *