خواندنی ها, گوناگون

برنامه‌ Xbox Free Play Days با پیشنهاداتی جذاب بازگشت

برنامۀ Xbox Free Play Days مایکروسافت با پیشنهادات آخر هفتۀ دیگری بازگشت و به اعضای Xbox Game Pass Core و Xbox Game Pass Ultimate بازی‌های جدیدی برای تست کردن ارائه می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17181
شنبه 26 خرداد 1403 - 15:06

این بار، شرکت مایکروسافت بازی‌های Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و Tom Clancy’s The Division 2، همچنین Assetto Corsa و Lawn Mowing Simulator را از شرکت یوبیسافت به ارمغان آورده است.

دو بازی یوبیسافت تجربۀ بسیار متفاوتی هستند. بازی Rainbow Six Siege برای طرفداران شوتر اول شخص تاکتیکی است که از مسابقات چند نفره لذت می‌برند و پاداش‌هایی دریافت می‌کنند. مسابقات اول شخص ۵v5 به شما امکان می‌دهد از میان اپراتورهای مختلفی که دارای قدرت‌های منحصر به فرد هستند انتخاب کنید و گیم پلی هیجان‌انگیز در محیط‌های کاملاً تخریب‌پذیر داشته باشید.

بازی بعدی The Division 2 است، که یک اثر نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص بوده و داستان آن در واشنگتن دی سی پس از همه‌گیری یک بیماری ویروسی رخ می‌دهد. این عنوان به شما امکان می‌دهد با دو بازیکن دیگر برای یک تجربۀ مشترک در جهان باز هم‌گروه شوید. شما برای بازپس‌گیری شهر با استفاده از تسلیحات نظامی و ابزارهای پیشرفته از دنیای تام کلنسی به مبارزه با دشمنان می‌پردازید.

در سوی دیگر بازی شبیه‌ساز مسابقه‌ای اتومبیلرانی Assetto Corsa با تجربه‌های دیوانه‌وار در کار است. این عنوان همه چیز را از جنبه‌های آیرودینامیکی وسایل نقلیه گرفته تا نقاط صاف تایر شبیه‌سازی می‌کند. هر دو حالت تک نفره و چند نفره در این بازی رایگان در دسترس هستند. در نهایت باید به بازی Lawn Mowing Simulator اشاره کنیم، بازی که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا فهرستی معتبر از ماشین‌های چمن‌زنی دارای مجوز دنیای واقعی از شرکت‌های مطرح را به کار گیرند.

در ادامه فهرست بازی‌ها و قیمت آنها لیست شد:

  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – $۹.۹۹ (Xbox Series X|S, Xbox One)
  • Tom Clancy’s The Division 2 – $۹.۹۹ (Xbox Series X|S, Xbox One)
  • Assetto Corsa – $۷.۴۹ (Xbox Series X|S, Xbox One)
  • Lawn Mowing Simulator – $۱۹.۹۹ (Xbox Series X|S, Xbox One, PC)

برنامۀ Xbox Free Play Days یکشنبه، ۱۶ ژوئن ساعت ۲۳:۵۹ به وقت محلی به پایان می‌رسد.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *