اسلایدر, گوناگون, ورزشی

تامین اجتماعی: پرسپولیس انتخاب ما نبود!

مهرابی در گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر خرید پرسپولیس توسط سازمان اجتماعی

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 4456
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 15:51

مهرابی در گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر خرید پرسپولیس توسط سازمان اجتماعی در رسانه‌ها مطرح می‌شود گفت: موضع رسمی سازمان تامین اجتماعی حدود دو هفته پیش اعلام شده اما دیدیم که در رسانه‌ها اعلام شده که سازمان تامین اجتماعی بزرگ‌ترین خریدار باشگاه پرسپولیس است. یک بار گفتند این سازمان ورود کرده، یک بار دیگر گفتند انصراف داده اما مسئله اصلا این نیست.

او ادامه داد:مسئله اصلی اصلا بحث خرید این باشگاه نیست، بلکه موضوع این است که پیشنهاد شده که سازمان تامین اجتماعی از طریق خودش و یا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه، این باشگاه را به عنوان بدهی که از دولت دارد؛ در اختیار بگیرد.

مهرابی در ادامه می‌گوید: پیشنهاد خرید سهام این باشگاه را ما ارائه ندادیم بلکه دولت بدهی سنگینی به سازمان تامین اجتماعی دارد که قرار بود بخشی از سهام این باشگاه، برای مثال ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس بابت مقدار مشخصی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر سازمان تامین اجتماعی این پیشنهاد را ارائه نکرده است؛ پس این پیشنهاد از کجا آمده گفت:به هرحال ما پیشنهادی ندادیم. احتمالا دولت داده است.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *