اخبار ویژه, اقتصادی

خبر فوری | وام ویژه ۶ میلیارد تومانی به این افراد تعلق می گیرد

صاحبان کسب و کار دارای دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون در صورت تمایل امکان درخواست برای وام ۶ میلیارد تومانی طرح «پایانه طلایی» این مجموعه را دارند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18545
پنجشنبه 14 تیر 1403 - 11:20

صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام ۶ میلیاردی بانک توسعه تعاون هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین این افراد باید جواز کسبی و صنفی را به بانک ارائه بدهند که وام را بگیرند.

به علاوه صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام هستند و تنها می‌توانند ضامن رسمی ارائه بدهند، باید بدانند که سقف وام تا ۲ میلیارد تومان تقلیل پیدا می‌کند. سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان پرداخت اقساط آن ۱۲ ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است صاحبان کسب و کارهای واجد شرایط به منظور دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا داشتن حداقل سه ماه خواب سپرده ضروری است.

نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از الزامات دریافت این وام محسوب می‌شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام ۶ میلیاردی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۱۲ ماهه، میزان هر قسط به ۵۶۴ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۹۲۸ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات این وام به ۷۷۳ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۱۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۶ میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۳۶ تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون کدام است؟

بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاونی و … فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون خدمات بانکی اعم از سپرده‌ها، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و … را ارائه می‌دهد.

منبع: کاماپرس

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *