اخبار ویژه, اقتصادی, گوناگون

خبر مهم | بالاترین قیمت دلاری و تومانی همستر اعلام شد

همستر کامبت با نماد اختصاری HMSTR یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵.۵۶ میلیون دلار، در رتبه ۱۵۳۰ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17838
شنبه 9 تیر 1403 - 6:52

هر واحد از همستر کامبت روز جمعه با قیمت ۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۰,۴۶۰ تومان معادل ۰ تومان معامله می شد و حجم مبادلات روزانه آن نیز ۷۲۳ هزار دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۰۰ ٪ تغییر داشته است.

دامیننس همستر کامبت (تسلط بر بازار) ۰.۰۰%

اوج قیمت دلاری ۰.۳۵

اوج قیمت تومانی (ATH) 21,060.73

همسترکامبت (Hamster kombat) یک ارز دیجیتال بر پایه فناوری بلاک‌چین است. اهداف توکن همستر آزادی مالی است و تلاش می کند که تحت تاثیر منفی بودن ناشی از نوسانات بازار قرار نگیرد.

 مانند سایر ارزهای دیجیتال، این ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی مالی استفاده می‌شود و ارزش آن به توجه به تقاضا و عرضه در بازار شکل می‌گیرد. همستر مناسب برای سرمایه‌گذاری، پرداخت‌های آنلاین و تبادلات مالی است و می‌تواند به دارایی‌های دیگر یا ارزهای مختلف تبدیل شود. ارزش آن تحت تاثیر نوسانات بازار و عوامل مختلف اقتصادی قرار دارد.

ویژگیهای همستر

بلاک‌چین: امنیت و شفافیت تراکنش‌ها با بهره‌گیری از فناوری بلاک‌چین.

غیرمتمرکز: بدون وابستگی به نهادهای مرکزی.

سرعت تراکنش: انجام سریع‌تر تراکنش‌ها نسبت به سیستم‌های سنتی.

کاربردها: مناسب برای سرمایه‌گذاری، پرداخت آنلاین و تبادلات مالی.

ارزش همستر Hamster: ارزش همستر، همچون سایر ارزهای دیجیتال، تحت تأثیر نوسانات بازار، تقاضا و عرضه قرار دارد و ممکن است به طور قابل توجهی نوسان کند.

منبع: منیبان

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *