خواندنی ها, گوناگون

در این هوای سرد خودتان را به یک لیوان شیر شکلات خانگی مهمان کنید

شیر شکلات داغ یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و خوش‌طعم است که طرفداران زیادی دارد. طعم خوب کاکائو در هوای سرد

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 2954
سه شنبه 8 اسفند 1402 - 22:26

شیر شکلات داغ یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و خوش‌طعم است که طرفداران زیادی دارد. طعم خوب کاکائو در هوای سرد بارانی و برفی حس خوشایندی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با طرز تهیه شیر شکلات آشنا کنیم.

 

شیر شکلات چیست؟

 

 

پیش از اینکه شما را با روش تهیه این نوشیدنی جذاب آشنا کنیم، بهتر است تفاوت آن را با شیر کاکائو با شما درمیان بگذاریم. شیر کاکائو از ترکیب شیر و پودر کاکائو درست می‌شود و هرچه کاکائو شما تیره‌تر باشد، شیر کاکائو غلیظ می‌شود. زمانی‌که برای بچه‌ها شیر کاکائو درست می‌کنید، بهتر است آن را رقیق‌تر تهیه کنید تا خواص بیشتری از شیر در نوشیدنی آنها باشد.

شیر شکلات از ترکیب شیر و شکلات مایع درست می‌شود. شما می‌توانید از شکلات تلخ برای تهیه آن استفاده کنید تا کالری کمتری داشته باشد و به کاهش وزن شما کمک کند.

شکلات تلخ فواید زیادی برای شما دارد و سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد و به لاغری کمک می‌کند. در تهیه شیر شکلات می‌توانید از شکر یا خامه هم استفاده کنید و یک نوشیدنی متفاوت داشته باشید.

شکلات داغ یکی دیگر از نوشیدنی‌های پرطرفدار است که با شکلات درست می‌شود. در مقاله نوشیدنی‌های لاکچری شما را با طرز تهیه آن آشنا کردیم.

 

مواد لازم برای تهیه شیر شکلات داغ

 

طرز تهیه شیر شکلات داغ

  1. شیر را داغ کنید کاکائو و شکر را با هم مخلوط کنید و به آن اضافه کنید و هم بزنید یا می‌توان در مخلوط کن ریخته و چند ثانیه مخلوط کنید.
  2. یا اینکه شکلات تلخ را آب کنید و داخل شیر داغ بریزید و میل کنید. کمی شکر هم در صورت تمایل می‌توانید اضافه کنید و روی آنرا با پودر شکلات تزیین کنید.
Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *