گوناگون, ورزشی

دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر جذب رامین رضاییان

رامین رضاییان هم پیشنهادهای داخلی بسیار خوبی دارد و هم از تیم صدرنشین لیگ امارات پیشنهاد دارد و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17895
شنبه 9 تیر 1403 - 16:12

رامین فصل بسیار خوبی را با سپاهان پشت سرگذاشت و از بهترین بازیکنان لیگ بود. درخشش در سپاهان باعث شده است تا او مشتریان بسیار خوبی داشته باشد. از یک طرف سپاهان سخت به دنبال حفظ رضاییان است اما این بسیار بعید است چرا که این بازیکن بعد از قهرمانی در جام حذفی صراحتا از سپاهانی ها و هواداران تیم خداحافظی کرد تا جدایی او قطعی باشد.

استقلالی ها به جذب رضاییان علاقه دارند و ظاهرا این بازیکن در فهرست جواد نکونام قرار دارد اما از طرف دیگر پرسپولیس  هم به جذب ستاره سابق خود علاقه دارد.

باتوجه به اینکه جدایی دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده است هواداران تیم سرخ پوش به بازگشت رامین باوجود حاشیه های زیادی که داشته علاقه زیادی دارند و این باعث شده تا او بار دیگر به سرخ پوشان نزدیک شود.

و اما این بازیکن از لیگ امارات هم پیشنهاد دارد و ظاهرا الوصل قهرمان فصل قبل به او پیشنهاد رسمی داده است.

رامین در دو راهی لیگ داخلی و لژیونر شدن دوباره گیر کرده است. از یک طرف او با حضور در لیگ امارات به آرامش می رسد و از طرف دیگر سودای بازگشت به تیم ملی و جام جهانی دیگر باعث شده تا ذهنش معطوف به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال شود.

رضاییان در دو راهی سختی گیر کرده است و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا بار دیگر لژیونر می شود یا اینکه به پرسپولیس برمی گردد و شاید هم یاغی جدید لقب گیرد.

منبع: شفقنا

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *