جامعه, گوناگون

رانندگان ناراضی اسنپ و تپسی به کجا کوچ می کنند؟

رانندگان همیشه در پی «حق انتخاب» هستند. انتخاب بهینه همواره برای مخاطبان هم از اهمیت بالایی برخوردار است، رانندگان ناراضی از فشارهای اسنپ و تپسی در پی پلتفرم جدیدی هستند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18489
چهارشنبه 13 تیر 1403 - 12:19

وقتی گزینه «عجله دارم» در اسنپ و تپسی حذف شد، رانندگان با مشکلات زیادی روبرو شدند و درآمدهایشان کاهش یافت. رانندگان که همواره نسبت به کم بودن کرایه ها گلایه دارند، با حذف این گزینه رغبتی به انجام سفر ندارند و دنبال فرصتی برای کوچ به پلتفرمی هستند که شرایط بهتری برای رانندگان داشته باشد.
«عجله دارم» راهکار تاکسی های اینترنتی بود تا با افزایش قیمت سفر از طولانی شدن زمان پذیرش درخواست های سفر به علت ترافیک و یا کمبود راننده جلوگیری نماید و شانس پذیرش درخواست ها را بالا ببرد.
این اتفاق فرصتی برای تیکاپ، رقیب تازه وارد اسنپ و تپسی است، فراهم آورده است که با سپردن قیمت به راننده و مسافر مشکل رانندگان را حل کند.
در اپلیکیشن تیکاپ، مسافر و راننده امکان پیشنهاد و تغییر قیمت دارند و قیمت نهایی با توافق طرفین به دست می آید. در نسل جدید تاکسی های اینترنتی به «حق انتخابِ» رانندگان در کنار مسافران توجه بیشتری شده است.
تیکاپ، که شعارِ «انتخابِ بیشتر» را برای خود انتخاب کرده و استقبال از این برنامه نشان می دهد موضوع «حق انتخاب» همواره برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *