گوناگون, ورزشی

ستاره های سرشناس انگلیسی که در یورو ۲۰۲۴ خاموش شدند

دو بازیکن سرشناس انگلیس عملکرد خوبی در رقابت های یورو از خود نشان ندادند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17830
شنبه 9 تیر 1403 - 0:15

 انگلیس با برتری یک بر صفر  برابر صربستان و تساوی با دانمارک (یک – یک) و اسلوونی (صفر – صفر) به مقام اول گروه خود دست یافت و در این رقابت‌ها خوب ظاهر نشده است.

بدون شک انگلیس پرستاره ترین تیم حاضر در رقابت های یورو ۲۰۲۴ است و‌ همه پیش بینی ها این تیم را شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ بزرگ می دانند.

اما شاگردان ساوتگیت در سه بازی خود تنها دو گل به ثمر رسانده اند این در حالی است که بهترین بازیکنان را در خط حمله و تهاجمی‌ در اختیار دارند.

بلینگام و هری کین امید اصلی انگلیسی ها برای درخشش در یورو بوده اند. باوجود آنکه دو گل انگلیسی ها توسط این دو بازیکن به ثمر رسیده اند اما انتقادها از این دو بازیکن بالا است و بسیاری حتی خواستار نیمکت نشینی این دو بازیکن شده اند.

گرت ساوتگیت نشان داده است که اصلا سرمربی شجاعی نیست و نمی تواند روی ستاره های بزرگ تیم باوجود عملکرد ضعیف خط قرمز کشد و آنها را از ترکیب بیرون آورد.

دیتمار هامان یکی از کارشناسان سرشناس ورزشی است که به انتقاد از هری کین و بلینگام پرداخته و خواستار نیمکت نشین شدن این دو بازیکن شده است.

انگلیس مهره های زیادی در خط حمله خود دارد و به راحتی می تواند ستاره های کلیدی خود را در خط حمله جایگزین کند اما آیا ساوتگیت باوجود عملکرد ضعیف هری کین و بلینگام آنها را نیمکت نشین می کند یا خیر.

منبع: شفقنا

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *