گوناگون, ورزشی

شوک به رم و فوتبال ایتالیا | ستاره رم در زمین بازی سکته کرد

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدارهای گذشته با نمایش ضعیفی

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 11035
دوشنبه 27 فروردین 1403 - 12:21

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدارهای گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

بالاخره پس از لحظاتی معاینه و بررسی شرایط، کادر پزشکی اندیکا را بر روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. ستاره ۲۴ ساله رم در حال خروج از زمین هوشیار بود، اما به دلیل ناراحتی و روحیه بد بازیکنان داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و به تعویق بیندازد.
دنیله ده‌روسی هم که به‌شدت نگران اندیکا بود به سرعت به رختکن رفت تا وضعیت بازیکن تیمش را دنبال کند. بازی هم در دقیقه ۷۲ به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

در ادامه باشگاه رم طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که ایوان اندیکا به هوش آمده و وضعیت مناسبی دارد.

در بیانیه باشگاه رم آمده است: “پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم.”

اندیکا پس از دقیقه ۷۰ بازی امشب از ناحیه قفسه سینه احساس درد داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد تا فوری تیم پزشکی رم برای مداوای او وارد زمین شود.

وضعیت این بازیکن بلافاصله توسط کادر پزشکی در زمین بررسی شد و سپس با برانکارد بیرون رفت. او در واکنش به تشویق تماشاگران بازی انگشت شصت دستش را بالا برد تا نشان دهد که حالش خوب است.

سپس داور با مربیان هر دو تیم گفتگو کرد و تصمیم گرفت تا این بازی به تعویق بیفتد. فعلا مشخص نیست حدود ۱۸ دقیقه زمان باقی‌مانده این بازی چه زمانی برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *