فرهنگ و هنر, گوناگون

عکس | بن افلک از نامزد جدیدش رونمایی کرد

در بحبوحه شایعاتی که درمورد جدایی جنیفر لوپز از شوهرش بن افلک وجود دارد، این ستاره آمریکایی لاتین‌تبار درحال خرید با دخترش امی دیده شده درحالی‌که بن افلک با همسر سابقش جنیفر گارنر وقت می‌گذراند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17125
چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 15:42

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور ۵۴ ساله، روز سه‌شنبه در حال خرید در فروشگاه سفورا در بورلی هیلز همزاه دختر ۱۶ساله‌اش دیده شد. تصاویر منتشر شده از شرایط روحی خوب لوپز و رفتار گرم او با هوادرانش خبر می‌دهند.

جنیفر، اندکی پیش‌تر در همان روز لوپز در حال رفتن به دفترش دیده شده درحالی‌که در هر دو دفعه حلقه ازدواج خود را نیز به دست داشته‌است.

بن افلک در خانه‌ای در برنت‌وود کالیفرنیا اقامت دارد که نزدیک به محل زندگی همسر سابقش جنیفر گارنر است. این ستاره ۵۱ ساله درحالی حین پیاده‌روی در آن محوطه دیده شده که حلقه ازدواجش را نیز همراه داشته‌ است.

گارنر و بن افلک روز پیش از تعطیلات تابستانی درحال بردن پسر ۱۲ ساله‌شان سموئل به مدرسه دیده شدند و سپس مادر بن افلک نیز به آنان ملحق شده است.

این زوج سابق که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۱۸ با هم زندگی می‌کردند ۲ دختر ۱۸ و ۱۵ ساله نیز به نام‌های ویولت و سرافینا دارند.

کنسل شدن تور آمریکای جنیفر و به فروش گذاشتن عمرات ۶۱ میلیون دلاری بورلی هیلز، به شایعات جدایی این‌دو دامن می‌زند. این زوج مشهور از ماه می تا کنون به‌صورت جداگانه زندگی می‌کنند.

لوپز و افلک در ماه جولای سال ۲۰۲۲ رابطه‌ پیشین خود را از سر گرفتند و در لاس وگاس ازدواج کردند.

منبع: کاماپرس

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *