خواندنی ها

فال ابجد امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روش‌های بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 16237
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 15:58

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ب ج
به‌زودی مقصودت برآورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ج ب
در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د آ آ
آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به‌زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: آ د آ
نیت خوبی کرده‌ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل‌داری. اگر مسافری داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د د آ
طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنی گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ ج آ
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ب ج
طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی و به شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلندقد و باریک‌اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د ج
به‌زودی مشکلت برطرف می‌شود؛ اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را ازدست‌داده‌ای که به‌زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب ج ب
این نیتی که کرده‌ای خوب است و در کارت گشایش دیده می‌شود. به‌زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن می‌رسی؛ زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل‌قلم نفع خوبی نصیبت می‌شود. از کار خود بهره‌مند می‌شوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *