خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 16695
یکشنبه 6 خرداد 1403 - 16:53

 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب ب آ
طالعت خوب است و نیتت برآورده می‌شود؛ اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به‌زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج ج
چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د د ج
قصد و نیتت خوب است. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می‌شود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگی‌ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می‌شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می‌کنی البته اراده‌ی تو هم در این امر دخیل است.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که ازدست‌داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند؛ ولی آسیب به تو نمی‌رسد؛ چون کسی نمی‌تواند به‌آسانی به تو صدمه بزند. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته‌ات برسی ان‌شاءالله.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د آ
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می‌رسی.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج د آ
به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *