خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18137
یکشنبه 10 تیر 1403 - 8:22

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب ب ج
این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د ج ج
گشایش خوبی در کارت ایجاد می‌شود. به‌زودی به چنان توفیق و سعادتی می‌رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی‌اطلاعی. به‌زودی از او خبری به دست تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا می‌کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب ب آ
طالعت خوب است و نیتت برآورده می‌شود؛ اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به‌زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج د د
با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیفتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می‌زند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا می‌شود و به مقصود می‌رسی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د ب د
طالع خوبی داری و به خواسته‌ات می‌رسی و روزی حلال به دستت می‌رسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی؛ چون صدمه‌ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی ان‌شاءالله.

 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ا ج
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه‌زدن به توست اما موفق نمی‌شود. این روزها نادانی می‌کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی‌کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سروسامان می‌گیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د د ب
از این نیت که کرده‌ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهترشدن کارها به خداوند توکل کن.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب ب ب
نیت خوبی کرده‌ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی. شکر خدا را در همه‌وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله‌ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه‌گذاری داری بخت با تو یار است، به‌شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می‌یابد.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *