فال ابجد روزانه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فال ابجد برگرفته از حروف ابجد می باشد. در واقع فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. فال ابجد امروز خود را در ادامه بخوانید.
فال ابجد روزانه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : 8819
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:37
64 بازدید

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ ج د
هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به‌زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه‌زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود؛ ولی مراقب باش؛ چون آدم حیله‌گری است. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده؛ چون به مقصود می‌رسی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ ج ج
چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ب د
طالع خوبی است و نیتت برآورده می‌شود. به‌زودی از غم‌ها رها می‌شوی؛ زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان‌شاءالله.

حروف ابجد فال شما: د د د
نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به‌زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: د ج د
طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را ازدست‌داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د آ ب
در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست از آن چشم‌پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به‌خاطر چشم‌زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به‌زودی تغییر محسوسی در زندگی‌ات پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ب ج
طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می‌کنی و به شادی و نشاط می‌رسی. زنی بلندقد و باریک‌اندام و گندمگون با تو خصومت می‌کند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ب ج د
طالعت نیک است و نیتت برآورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی‌ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ آ د
روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی ان‌شاءالله.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج د آ
به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د آ ج
طالع نیکی داری. کارت به‌زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به‌زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگی‌ات ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: آ د د
طالعت خوب است؛ اما اگر راحت‌طلب هستی، از این نیت که کرده‌ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب‌زده و عجول هستی. زنی کوتاه‌قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ‌زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تأخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.