خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: د آ آ آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری،

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 9722
جمعه 17 فروردین 1403 - 11:23

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د آ آ
آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به‌زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ج ب
این نیتی که کرده‌ای خوب است و در کارت گشایش دیده می‌شود. به‌زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

حروف ابجد فال شما: آ ج آ
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بددست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ج آ
این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د ب ج
از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به‌زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو؛ زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا می‌شود. به‌زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ا ج
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه‌زدن به توست اما موفق نمی‌شود. این روزها نادانی می‌کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی‌کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سروسامان می‌گیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج د ج
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د آ
طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *