خواندنی ها, گوناگون

فال ابجد روزانه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

متولدین فروردین حروف ابجد فال شما: آ آ آ به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 10111
دوشنبه 20 فروردین 1403 - 13:23

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ آ آ
به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق‌وروزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابه‌جایی و نقل‌مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت می‌داند برای تو پیش آید.

حروف ابجد فال شما: آ د آ
نیت خوبی کرده‌ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل‌داری. اگر مسافری داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب آ ج
حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به‌زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود. فرزندانی خوب و خوش‌قدم.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د د ج
قصد و نیتت خوب است. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می‌شود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگی‌ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می‌شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می‌کنی البته اراده‌ی تو هم در این امر دخیل است.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د ج ب
در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ د د
طالعت خوب است؛ اما اگر راحت‌طلب هستی، از این نیت که کرده‌ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب‌زده و عجول هستی. زنی کوتاه‌قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ‌زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تأخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ا ج
به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه‌زدن به توست اما موفق نمی‌شود. این روزها نادانی می‌کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی‌کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سروسامان می‌گیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: آ د ب
طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روزبه‌روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی‌ات بوده رفع شده و بعدازاین زندگی خوبی خواهی داشت.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *