فال ابجد روزانه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فال ابجد برگرفته از حروف ابجد می باشد. در واقع فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. فال ابجد امروز خود را در ادامه بخوانید.
فال ابجد روزانه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : 11222
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 15:21
94 بازدید

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج د ج
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ آ ب
اگر بیمار هستی به‌زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی برخوردار می‌شوی. به‌زودی زندگی خوبی با خانواده‌ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می‌شود. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند؛ اما از کار خود پشیمان می‌شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به‌زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به‌زودی باز می‌گردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به‌زودی آزاد می‌شود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش‌قدم باش به‌خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب د آ
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می‌رسی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ج آ
این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتن‌دار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به‌سلامت باز می‌گردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د د د
نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به‌زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د ب
به‌زودی از مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده‌ای را پیدا می‌کنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و در کارهایت موفق خواهی بود.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب د د
بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلاً بهتر است دست به کاری نزنی؛ چون در موقعیت خوبی نیستی به‌زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د آ ب
در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست از آن چشم‌پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به‌خاطر چشم‌زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به‌زودی تغییر محسوسی در زندگی‌ات پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگی‌ات نباش. به‌جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.