خواندنی ها

فال حافظ امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این محتوا می توانید به راحتی با مراجعه به بخش ماه تولد خود، فال خود را مشاهده کنید.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 15922
شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 12:38

متولدین فروردین

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

متولدین اردیبهشت

در زندگی شما به زودی تغییرات بزرگی حادث می شود مانند تغییر طبیعت در بهار. غم‌ها و غصه هایتان از بین خواهند رفت و مشکلاتتان حل می شود. شما باید قدر لحظاتی را که نصیبتان می شود بدانید، چرا که زندگی در حال گذر است و غفلت از آن موجب پشیمانی خواهد شد. غم دیروز و غصه فردا را مخور و امروز را خوش باش.

متولدین خرداد

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

متولدین تیر

نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

متولدین مرداد

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. حیف از تو که اینگونه اسیر مسائل پوچ شده ای. به خود بیا. خودشناسی اولین مرحله خداشناسی است. قابلیتهای خود را بشناس و در کسب کمالات بکوش. مشکلات و سختی‌های زندگی تو همه به خاطر دنیاطلبی است. به زودی و با صبر و تلاش می توانی این مشکلات را از میان برداری. فکر سفری در سر داری. هرچه زودتر فکرت را عملی کن که خیر تو در آن است.

متولدین شهریور

کسی (موقعیتی) که مدتهاست انتظار آن را می کشی به تو روی خواهد کرد. با آمدن او تمام زندگیت شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و شادی در خانه ات را خواهد کوفت، پس غم و غصه بیهوده مخور و هراسی از دشمنان و بدخواهان به دل راه مده که خدا با توست و کارهایت سامان می یابد.

متولدین مهر

اگر از دستت کاری برای کسی بر می آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. بیماری تو بیماری جسم نیست، روحت آزرده شده است. بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

متولدین آبان

در انجام نیتی که در سر داری مهمترین شرط سخت کوشی و چالاکی است. اگر واقعا قصد انجام این خواسته را داری باید سستی و تنبلی را کنار بگذاری و تلاش خود را بیشتر کنی. هدف بزرگ سعی بیشتر و همت والاتری را می طلبد. پس از همین ابتدا راه خود را مشخص کن و وارد عمل شو.

متولدین آذر

انسانی فداکار و مهربان هستی که هر کاری از دستت برآید برای دیگران انجام می دهی و از هیچ بخششی فروگذار نمی کنی اما دیگران از تو توقعات بسیاری دارند که گاهی این توقعات غیرمعقول است اما با اینحال تو تمام سعی ات را در انجام آنها به کار می بندی. خود را تا این حد به زحمت نینداز و کمی هم به فکر خود باش.

متولدین دی

عقل و اندیشه بزرگترین موهبتی است که خدا در اختیار انسان نهاده است و با استفاده از این نعمت انسان به قله کامیابی و سعادت خواهد رسید. به جای آنکه عمر گران‌بها را صرف کم و زیاد دنیا کنی از عقل و اندیشه خود استفاده کن تا به تمام آرزوهایی که فکر می کنی دست نیافتنی است، دست یابی و بدان که آینده از آن توست.

 متولدین بهمن

مردم را به چشم حقارت نگاه نکن و چون کاری را شروع می کنی با سعی و تلاشی درخور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

متولدین اسفند

انسانی وارسته و ساده دل و پاک نیت هستی. خدا نیز به واسطه اخلاقیات نیکوی تو، تو را از حرص و آز دور نگه داشته و به تو مناعت طبع بخشیده است. نیتی که در دل داری خیر است اما آنقدر از دیگران بدی دیده ای که خسته شده ای. هرگز از فطرت پاک خود گذر نکن و در راه تهذیب و تزکیه و تعلیم کوشا باش که به امید خدا بلندترین جایگاههای اجتماعی و انسانی در انتظار توست.

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *