فرهنگ و هنر, گوناگون

معرفی ۵ سریال‌ جذاب کره‌ای

کیم یو جونگ که مخاطبان ایرانی او را به خاطر بازی در نقش کودکی «دونگ‌یی» می‌شناسند، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران کره‌ای است. در این محتوا ۵ سریال مرده با بازی این بازیگر را معرفی خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17188
شنبه 26 خرداد 1403 - 20:14

درخشش کیم یو جونگ ۲۴ ساله از دوران کودکی آغاز شد؛ او در سریال‌هایی مثل «دونگ‌یی»، «ایلجیما» و «ماه در آغوش خورشید» نقش کودکی شخصیت‌های اصلی را بازی کرد و به خاطر استعدادش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بازی در این نقش‌ها باعث شد تا خیلی‌ها به او لقب «خواهر کوچک ملت» را بدهند.

۱. عشق در مهتاب (Love in the Moonlight) 2016

این سریال مقدمۀ داستانی متفاوت و خاصی دارد که می‌تواند از همان ابتدا بیننده را مجذوب خودش کند. کیم یو جونگ در اینجا نقش دختری به اسم هونگ را-اون را بازی می‌کند که مادرش به دلایلی او را به عنوان یک پسر بزرگ کرده است. حالا در بزرگسالی هم او خودش را به عنوان یک مرد جا زده و به عنوان متخصص روابط عاشقانه به زن و شوهرها مشاوره می‌دهد. اما ماجرا از جایی جالب می‌شود که او به عنوان یک خواجه به خدمت شاهزاده لی یئونگ درمی‌آید، در حالی که کسی از هویت واقعی او باخبر نیست.

۲. حالا با عشق تمیز کن (Clean with Passion for Now) 2018

کیم یو جونگ در این سریال نقش جی اوه-سول را بازی می‌کند؛ دختری با شخصیت پر شر و شور و مثبت که خیلی اعتقادی به تمیزی و نظافت محیط اطرافش ندارد. بنابراین وقتی اوه سول به عنوان کارمند در یک شرکت نظافت استخدام می‌شود، طبیعی است که قرار است شاهد موقعیت‌های جذابی باشیم. رئیس این شرکت مردی به اسم جانگ سئون کیول است؛ جوانی خوش‌تیپ که از قضا وسواس شدیدی نسبت به نظافت دارد و اصلا برای همین یک شرکت نظافت راه‌اندازی کرده است. ارتباط این دو نفر جادو و جاذبۀ اصلی این سریال را شکل می‌دهد.

۳. عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) 2021

ماجرای این سریال فانتزی و ماورائی در دورانی اتفاق می‌افتد که در آن، شیاطین و ارواح در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند و قدرت‌هایشان بر روی زندگی آن‌ها تاثیر گذار است. کیم یو جونگ در اینجا نقش یک دختر نقاش را بازی می‌کند که با فروش آثارش پول داروهای پدر بیمارش را فراهم می‌کند. او در کودکی نابینا بوده اما در یک حادثۀ عجیب بینایی‌اش را به دست آورده است. ماجرای اصلی از آشنایی او با یک پیشگوی نابینا به اسم ها رام آغاز می‌شود؛ مردی که سوگند خورده تا از خاندان سلطنتی انتقام بگیرد.

۴. ست بیول تازه‌کار (Backstreet Rookie) 2020

این سریال کمدی و رمانتیک داستان دختری به اسم ست بیول است که اگرچه هواخواه زیاد دارد اما خودش دلش پیش دائه هیون است؛ پسری که یک فروشگاه محلی را اداره می‌کند. ست بیول برای اینکه بتواند به دائه هیون نزدیک شود، برای فروشندگی در فروشگاه تقاضای استخدام می‌دهد و این آغاز ماجرا است. در این سریال کیم یو جونگ بازی در نقش ست بیول را به عهده دارد.

۵. شیطان من (My Demon) 2023

این سریال تحسین شده و پر مخاطب یکی از تازه‌ترین هنرنمایی‌های کیم یو جونگ است که مرزهای شهرت و محبوبیت او را فراتر از قبل گسترش داده است. در این سریال عاشقانۀ تخیلی سونگ کانگ نقش مردی به اسم جونگ گو وون را بازی می‌کند؛ او در حقیقت شیطانی است که در دنیای انسان‌ها زندگی می‌کند. اما در یک جابه‌جایی عجیب، نیروهای شیطانی جونگ به زنی به اسم دو دو هی با بازی کیم یو جونگ انتقال پیدا می‌کند. دو هی زنی است که در یک دعوای بزرگ بر سر ارث و میراث درگیر شده است. حالا این دو نفر تصمیم می‌گیرند تا برای یک نفع دوطرفه وارد یک ازدواج صوری شوند. اما این ماجرا آن‌ها را به سمت یک عشق واقعی سوق می‌دهد.

منبع: فرادید

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *