حوادث, گوناگون

همسرم با کلک من را دیوانه جلوه داد و در تیمارستان بستری ام کرد | زنم را خفه کردم و با سنگ فرز تکه تکه اش کردم

مردی که همسرش را کشته و با سنگ فرز مثله کرده بود، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18510
پنجشنبه 14 تیر 1403 - 6:11

متهم که با شکایت فرزندش بازداشت شده است در تحقیقات به قتل همسرش به نام نیلوفر اعتراف کرد و دلیل آن را اختلافاتی که با همسرش داشت، عنوان کرد.

فردی یک سال قبل به ماموران مراجعه کرد و گفت مادرش گم شده است. او گفت: «مادرم در خانه نیست. وقتی از پدرم سراغ او را گرفتم، گفت برای خرید بیرون رفته و دیگر برنگشته است اما من به همه چیز مشکوکم چون فرش‌های خانه شسته شده و روی دیوارها هم لکه‌های خون هست. پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند و فکر می‌کنم این اختلاف باعث اتفاقی هولناک شده است.»

وقتی بهنام، شوهر نیلوفر، مورد پرسش قرار گرفت، مرد میانسال گفت: «همسرم برای خرید بیرون رفته و دیگر برنگشته است.»

وقتی بهنام  با مدارک جمع‌آوری شده از سوی ماموران روبه‌رو شد، اتهام را قبول کرد کرد و گفت: «من و همسرم با هم اختلاف داشتیم. به تازگی پدر من فوت کرده بود و همسرم می‌خواست ارثیه پدرم را بگیرم اما من مخالف بودم تا اینکه همسرم من را دیوانه جلوه داد. او با کمک دو مرد مرا به بیمارستان روانی برد و آنجا بستری کرد. پس از ترخیص از بیمارستان به خانه بازگشتم ولی بار دیگر غرغرهای همسرم شروع شد. آخرین بار در غیاب دختر و پسرم با او درگیر شدم. همسرم تهدیدم کرد قصد دارد بار دیگر مرا در بیمارستان روانی بستری کند. به همین خاطر از کوره در رفتم و با دستانم او را خفه کردم.»

متهم ادامه داد: «پس از قتل پشیمان شدم. نمی‌دانستم با جسد چه کار کنم. به همین خاطر آن را به داخل حمام کشاندم و قبل از اینکه دختر و پسرم سر برسند با چاقو و دستگاه فرز آن را به ۴۰ تکه تقسیم کردم. تکه‌ها را در کیسه‌های نایلونی بسته‌بندی کردم و با ماشین به جاده لواسان بردم و در حوالی گردنه قوچک رها کردم و به خانه بازگشتم.»

متهم گفت: «بعد از این حادثه وقتی دخترم به خانه آمد و سراغ مادرش را گرفت، من که همه جا را تمیز کرده بودم با خودم گفتم اگر بگویم مادرش خودش خانه را ترک کرده و برای خرید رفته باور می‌کند اما او باور نکرد.»

پلیس بعد از اعترافات این مرد به محلی که وی گفته بود رفت و باقی مانده اجساد نیلوفر را پیدا کرد.

در حالیکه دختر و پسر نیلوفر برای پدرشان درخواست اشد مجازات کرده‌اند شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران درخواست کرد تا سلامت روانی متهم مورد بررسی قرار گیرد. متخصصان با بررسی وضعیت سلامت بهنام و همچنین سابقه روانی او در بیمارستان اعلام کردند این مرد مجنون است و اختیار اعمال خودش را ندارد.

به این ترتیب پرونده در نوبت رسیدگی قرار گرفت.

منبع: اعتماد

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *