حوادث, گوناگون

همه چیز درباره ویدا همسر پیمان آدیداس | بلاگر معروف همه چیز را در استوری هایش فاش کرده بود + عکس

ویدا ،همسر بلاگر معروف مرحوم پیمان آدیداس، با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18398
چهارشنبه 13 تیر 1403 - 7:13

پیمان کوچکی معروف به پیمان آدیداس متاهل بوده و نام همسرش ویدا است. ویدا همسر پیمان آدیداس در زمینه موسقی فعالیت میکند و به شدت مشوق پیمان بود و حتی در ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی میکرد و چندین کلیپ دو نفره نیز در صفحاتشان منتشر کرده بودند.

طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران رسیده است ویدا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند. وقتی به سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جایی که در همان جاده از هم جدا می شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود.

او از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می رود در بازگشت می بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می شود.

ویدا از او می خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می گیرد آن دو به در خانه آبراهام می روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.

هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با شوهرش که فرضیه خیانت در آن قوی است ادامه دارد.

پیمان کوچکی معروف به پیمان آدیداس یکی از چهره های معروف اینستاگرامی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۵ در شهر کبود راه آهن همدان است. او بلاگر اینستاگرام بود که به دلیل ایست قلبی درگذشت.

پیمان ادیداس از نظر مالی وضعیت خوبی نداشت و از دوران کودکی با فقر دست و پنجه نرم کرد او از همان دوران کودکی اش بر روی پای خود ایستاد و کار کرد و کار کردن را عار نمیدانست از قهوه خانه تا کار در آشپزخانه همگی را از دوران نوجوانی تجربه کرده بود تا اینکه در اینستاگرام با ساخت کلیپ های کوتاه به شهرت رسید و توانست به کسب درامد بپردازد اما دنیا با پیمان آدیداس سر سازگاری نداشت و در اوج جوانی که تازه ماشین مورد علاقه اش را نیز خریده بود، درگذشت.

درگذشت پیمان آدیداس

پیمان کوچکی در اواخر خرداد ۱۴۰۲ بر اثر ایست قلبی درگذشت و هنوز جزئیات مرگ پیمان آدیداس مشخص نیست. زندگینامه و بیوگرافی پیمان آدیداس و همسرش ویدا بسیار عجیب بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *