خواندنی ها, گوناگون

پای خودروهای ایلان ماسک به اداره پلیس باز شد

شرکت تیونر تسلا Unplugged Performance یک مدل جدید را رونمایی کرده است، که در واقع باید آن سایبرتراک پلیس دانست. خودرویی که اِلمان‌های خودروی پلیس در آن دیده می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17013
دوشنبه 21 خرداد 1403 - 13:53

Unplugged Performance به عنوان تیونر برتر خودروی تسلا شناخته می‌شود. این برند اغلب به دلیل عملکرد و ارتقای آیرودینامیکی در محصولات تسلا بسیار مورد توجه است، امّا به تازگی، این شرکت بخش Up.Fit را برای تبدیل خودروهای تسلا به خودروهای پلیس ایجاد کرد.

پیشتر گزارش شد که پلیس پاسادنای جنوبی ۲۰ دستگاه تسلا مدل Y با تیونینگ پلیس Unplugged سفارش داد. مدل Y تبدیل به خودروی برقی ترجیحی برای بسیاری از ادارات پلیس شده است، که به دنبال الکتریکی بودن ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند، امّا از زمان عرضۀ سایبرتراک، Up.Fit مشخص کرد که قصد دارد یک خودروی گشت پلیس پیکاپ برقی ایجاد کند.

آنها مدتی مشغول انتشار تیزر در شبکه‌های اجتماعی خود بودند، امّا امروز، Unplugged Performance به طور کامل از خودروی پلیس Cybertruck خود رونمایی کرد.

این مدل بسیار عالی به نظر می‌رسد و با بیش از ۴۸۰ کیلومتر بُرد حرکتی، قابلیت‌های خارج از جاده، سیستم ۴۸ ولتی و موارد دیگر، قابلیت‌های زیادی برای یک خودروی گشت پلیس دارد. البته قیمت اولیۀ چنین مدلی کم نیست و به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

با وجود این، هنگامی که Cybertruck در مدل پایۀ ۸۰۰۰۰ دلاری قیمت داشت، قطعاً آن را باید در ناوگان یک سازمان دولتی مشاهده کرد. در هر صورت، رونمایی از خودروی پلیس سایبرتاک تبلیغات خوبی بود تا ادارۀ پلیس بیشتر به فکر الکتریکی شدن ناوگان خود باشد و هزینۀ سوخت کمتری هم به دنبال خواهد داشت.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت Unplugged Performance مراجعه کنید. این مدل امکان تهیه توسط افراد عادی را هم دارد و ویژۀ ادارات پلیس تدارک دیده نشده است. امّا بدون شک می‌تواند ادارات پلیس را برای خرید آن ترغیب کند.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *