اخبار ویژه, اقتصادی

پروفیت مهم تر است یا سکه ؟ کانال رسمی همستر کامبت پاسخ داد

بازی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) با الهام از نات کوین ساخته شده است. با این حال، سازوکار و روند بازی متفاوت و البته تا حدی پیچیده‌تر از نات کوین است.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 17084
سه شنبه 22 خرداد 1403 - 18:07

یکی از نکات سؤال‌برانگیز برای کاربران، تفاوت بین پرافیت (Profit per hour) و موجودی سکه (Coin balance) است. در این مطلب هر دو بخش موجودی سکه و پروفیت همستر کامبت را توضیح داده و به اهمیت هر کدام اشاره می‌کنیم.

صفحه رسمی همستر به یک کاربر که پرسیده بود سکه مهم تر است یا پروفیت؟

جواب داد: پروفیت

موجودی سکه در همستر کامبت چیست؟

موجودی سکه یا بالانس در همستر کامبت عددی است که تعداد سکه‌های هر کاربر را نمایش می‌دهد. این سکه‌ها از روش‌های زیر به دست می‌آیند:

  • ضربه‌زدن روی صفحه
  • دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت از قسمت Earn
  • دعوت دوستان به بازی
  • واردکردن کد مورس روزانه
  • پیداکردن کارت‌های Combo روزانه
  • پرافیت ساعتی از بخش Mine

نمایش موجودی سکه همستر کامبت در وسط صفحه

در بازی نات کوین، اصلی‌ترین عامل در توزیع ایردراپ، تعداد سکه‌های هر کاربر بود. در همستر کامبت اما، ظاهراً این‌طور نیست و سکه‌ها تنها ابزاری برای خرید کارت‌های بازی جهت افزایش پرافیت ساعتی هستند. پروفیت ساعتی همستر کامبت را در ادامه دقیق‌تر توضیح می‌دهیم.

پرافیت ساعتی در همستر کامبت چیست؟

پرافیت ساعتی یا Profit per hour در بازی همستر کامبت، عددی است که نشان می‌دهد در هر ساعت چه مقدار سکه به‌صورت خودکار به دست می‌آورید. افزایش پروفیت با خرید کارت‌های بازی از بخش Mine امکان‌پذیر است. این کارت‌ها در صورت آنلاین نبودن شما در بازی، تا سقف ۳ ساعت موجودی سکه شما را با نرخی مشخص افزایش می‌دهند. بعد از گذشته ۳ ساعت، اگر به بازی مراجعه نکنید و سود خود را نگیرید، روند سوددهی بخش Mine نیز تا بازدید بعدی شما از بازی متوقف می‌شود.

ترفندهایی هم برای افزایش سود ساعتی وجود دارد. برای مثال، برخی کاربران می‌گویند قبل از خرید یا به‌روزرسانی هر کارت بهتر است نرخ سوددهی آن را بررسی کرده و در صورتی که به‌صرفه بود، اقدام به خرید کنیم. به‌طور معمول، با بالارفتن سطح (lvl) سود پرداختی بیشتر شده، اما صرفه آن کمتر می‌شود. یعنی به نسبت، برای رسیدن به هر ۱٬۰۰۰ سکه پرافیت، باید هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنید.

نمایش عدد پرافیت ساعتی همستر کامبت بالا سمت راست صفحه

پرافیت مهم‌تر است یا سکه؟

یکی از ابهامات بازیکنان همستر کامبت این است که در نهایت ایردراپ بازی بر اساس موجودی سکه‌ها خواهد بود یا پرافیت ساعتی. طبق اعلام تیم همستر کامبت در کانال تلگرامی رسمی بازی و همین‌طور در یوتیوب، ایردراپ توکن‌های بازی «بسته به پرافیت ساعتی و چند معیار دیگر توزیع خواهد شد، نه موجودی سکه‌ها». بنابراین، می‌توان گفت از این جهت پرافیت کاربر مهم‌تر است. البته برای خرید کارت‌های بازی جهت افزایش پروفیت به هر حال به سکه هم نیاز خواهید داشت.

منبع: آفتاب نو

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *