خواندنی ها, گوناگون

پلی استیشن پس از ۵ سال غیبت ، در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 حضور خواهد داشت

غول بازی‌های ویدئویی سونی حضور خود را در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 که اواخر امسال برگزار می‌شود، تأیید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
کد خبر : 18660
جمعه 15 تیر 1403 - 10:44

این خبر هیجان‌انگیز پس از غیبت چند ساله پلی استیشن در این رویداد محبوب ژاپنی، شور و اشتیاق زیادی را در بین طرفداران برانگیخته است.

از جمله شرکت های فعال این نمایشگاه باید به Bandai Namco Entertainment و Capcom گرفته تاNexon ، SNK  و Square Enix اشاره کرد. البته شرکت سونی با پلی استیشن به این نمایشگاه می رود.

این شرکت آخرین بار در سال ۲۰۱۹ یک غرفه عمومی در این نمایشگاه داشت. همه گیری COVID-19 نمایشگاه و رویدادهای تجاری در سراسر جهان را از سال ۲۰۲۰ با اختلال مواجه کرد، اما سال گذشته Tokyo Game Show به عنوان یک نمایشگاه فیزیکی فعالیت خود را از سر گرفت.

پرسش اینجاست که چرا سونی تصمیم گرفت امسال یک غرفه عمومی داشته باشد؟ شاید برخی از عناوین آینده خود را برای سال ۲۰۲۵، مانند Death Stranding 2: On The Beach از Kojima Productions در این نمایشگاه به تصویر خواهد کشید. زمان مشخص خواهد کرد، پس برای جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 میزبان ۷۳۱ غرفه‌دار خواهد بود. ۳۱۹۰ غرفه نمایشگاهی وجود دارد که تعداد آنها بیشتر از سال گذشته بوده  و انجمن تامین کنندگان سرگرمی های کامپیوتری وعده «بزرگترین مقیاس» را برای این رویداد داده اند.

منبع: تکناک

Print Friendly, PDF & Email

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *