چطور گوشی سرقت شده را ردیابی کنیم ؟ | با این راهکارها شانس خود را بیشتر کنید

گم کردن یا دزدیده شدن گوشی، تبلت یا لپ تاپ همیشه پر استرس و ناراحت کننده است اما خوشبختانه ابزارها و روش‌هایی وجود دارد تا صاحبان آن‌ها بتوانند دستگاه الکترونیکی خود را ردیابی و در نهایت پیدا کنند.
چطور گوشی سرقت شده را ردیابی کنیم ؟ | با این راهکارها شانس خود را بیشتر کنید
کد خبر : 8659
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 9:55
75 بازدید

این روزها گاهی از اطرافیان می‌شنویم که گوشی یا تبلتشان به روش‌های مختلفی که هر روز هم به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود، دزدیده شده است. علاوه ‌بر این ممکن است این وسایل هوشمند را در مکانی جا گذاشته باشیم؛ پس پیش از آنکه یکی از این اتفاقات برای شما بیفتد، بهتر است در ادامه مراحلی که گفته می‌شود را طی و انجام دهید تا شانس پیدا شدن گوشی، تبلت یا هر وسیله الکترونیکی شما افزایش پیدا کند.

روش ردیابی گوشی در اپراتور اول تلفن همراه

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

پس از این اقدام سرویس ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال، به جست‌وجوی گوشی مفقودشده می‌پردازد و در پایان در صورت موفقیت در ردیابی گوشی، نتیجه را از طریق پیامک به اطلاع مشترک می‌رساند تا مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کند، اما درصورت عدم موفقیت در ردیابی، مشترک می‌تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام و سرویس را مجددا فعال کند.

ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.